Gosh..vilka stilmissar!

image3659 
Bild lånad från SVT

Hmm..egentligen hade jag inte förväntat mig några stilhits från Melodifestvalen,men ändå.

Well,well..vi tar det från början..

E-Type & The Poodels  :En osalig blandning av fransar,skinn, kors,suspensoar? och permanentat hår.
Ingen upplyftande syn. Tvärtom.

Face-84: Silverklänningar och silverleggings känns väldigt 2007.

 Velvet :Otroligt osmickrande byxdress som jag har svårt att tänka mig att någon kan passa i.

 Brandor : Tveksam till väst men killen får passera med ok.

  Michael M : Jag gillade gitarristen så jag spanade lite på honom istället..

Amy Diamond : Högst tveksam till guldjacka men tjejen är ju så himla söt så hon passar nog i allt!

Suzzie Tapper & Christer S  :Båda hade varit smarta nog att satsa på svart..som alltid funkar..nästan.

Hittade du någon favorit i kvällens startfält?
3 kommentarer
annika

Fortfarande lite chockad över att Christer Sjögren gick till final - visst är 40-talisterna många och om de har gett sig på att rösta så... eller kan det ha varit alla som satt packade på ngn förfest som tänkte skoja till det lite... Nåja, dottern nöjd med att Amy gick vidare! Själv gillar jag Sussie Tappers röst, synd att inte låten var starkare.

delinda

tack för din söta kommentar =) ahhh ja melodifestivalen är inte direkt en modehit. eurovision är ännu värre haha. ha en trevlig kväll. kram

Kjartanolea

Hey, this is a great site, I learned a lot!