Fobi?

Inte nog med att jag har BDD,nu lider jag även av  relationsfobi  ..enligt en god vän ;)
Jag tar inte så allvarligt på saker..men ändå..
Kanske stämmer det? :O
När jag tänker efter hur jag agerar i olika situationer så kanske jag ändå är en relationsfobiker?
Eller så kanske jag bara är kräsen?
 Har dåliga erfarenheter?
Jag har absolut inget problem att träffa någon.
Det är sedan efter någon vecka eller så som problemen kommer..då försvinner jag ..spårlöst!
Jag får panik...i underkant.

Är detta normalt eller borde jag gå i relationsterapi..själv? :D

Har du någon fobi?

Nepp..har inte tid att fundera..nu ska jag fixa middag!

Ciao!

 

19 kommentarer
erik160kg

gillar du stora fettvalkar?
jag är 32år och oskuld och väger 160kg

Marie

Skulle vara spindlar då. De läskiga små krypen svimmar jag nästan när jag ser. Uuuuuuuh...

Anna

Ja fy fan för ormar och andra reptiler. Huga!
Vad står BDD för?

Sara

Tack så mycket =D

Spindelfobi, klarar inte att vända blad i en bok om det är en bild på en spindel där.. IIISCH!

Alexandra

Svar: Haha brukar låta så ;)

delinda

Hmm mildare fobier kanske...vissa kryp, offentliga toaletter haha

Vendela

Ja, jag gillar inte sprutor ett dug! Och så måste man ta en i skolan imorgon...

Amanda

Svar: Ja usch, vädret är hemskt!

Hm, fobier...jag är väldigt rädd för hissar...och skogar!

Karin

tack för en bra shoppingkommentar:)

Stine

näe jag håller helt med dej.. de luktar så gott.. vilken brukar du köpa? kram

Sandra

Möss, de är bara för äckliga!

Miu Miu

Jag har en fobi för ormar. Som tur är behöver jag dock inte takcla denna allt för ofta ;)

vickan

Hej
Har insektsfobi och ormfobi. Relationsfobi har vi nog lite en släng av alla människor tror jag. Ha en trevlig helg

Angelicas Closet

Jag har spindelfobi.
:/

frida heidi ninnie

Är du diagnostiserad med BDD? jävligt skönt isåfall att vi är 2. jag har varit det i 2 år. jag har en ganska extrem form av BDD, hur är din?

Käthe

Flyga är inte kul tycker jag. :(

hannahsthlm

Anna: BDD står för Body Dysmorphic Disorder och betyder kortfattat "förvrängd kroppsuppfattning"...

frida heidi ninnie: Nej jag är inte diagnostiserad med BDD, dock uppfattar väl många av mina vänner ink. jag själv att jag kanske har en släng av det.
Och det tror jag jag kommer ha resten av livet..man lär sig leva med det. Jag går aldrig ut utan att känna mig någorlunda perfekt..osminkad och ostylad skulle aldrig gå. Det blir ju jobbigt i längden men är jag bara hemma så funkar det ok.
Hur är det för dig då..extrem form lät ju oroväckande..får du någon hjälp?
Hör gärna av dig igen om du vill "prata" om det, du kan alltid mejla om du skulle ha lust!:)

hannahsthlm

Stine: Visst gör de..lovely:) Jag gillar Cocos och Jordgubb bäst..än så länge!

mimmi

jag har preciiis samma problem..försvinner också helt spårlöst efter nån vecka, svarar inte i telefonen å hör aldrig av mig mer! läskigt å jobbigt!