Atonement

 

Har just kommit hem från en riktigt coosey kväll.
Smart faktiskt  att vara hemma "tidigt"en fredag när man har mycket inplanerat på lördagen.Väldigt smart.
Lite vin och middag hanns med. Sedan blev det en bio .Vi såg Försoning  med  bla. Kiera Knightley och jag tycker den var ruggit bra.
Jag gillar lite djupare filmer och även om det debatterats att slutet är dåligt så vet jag inte om jag håller med om det. Man kanske inte förväntade sig slutet men det var inte dåligt , även om det kanske inte var det mest upplyftande jag sett....

Självklart hade vi ett grymt jobbigt par bredvid som inte verkade uppskatta filmen och räknade minuter till den var slut..väldigt högt..Hur orkar man..liksom:O


Någon annan som kikat på Försoning? Vad tyckte ni?

4 kommentarer
Jenny W

Jag tyckte faktiskt att den var lite seg och att man inte riktigt kom karaktärerna inpå livet. Men smaken är som baken, som de säger! Kram/Jenny

Vogue life?

Den är väldigt bra :)

Dress Like a Princess

har inte settden men vill gärna se den, Kieras klänning är btw helt underbar!

Tarjeielena

Great site, keep up the good work!