AA Stuff

Nu är den här. Klänningen jag beställde från Nelly. Det slank även med en kjol.
Jag gillar inte allt från American Apparel eftersom jag tycker det är rätt skiftande kvalitet på olika plagg.
Mina Tight High Socks (som jag köpte för några veckor sedan), Baby Rib Tube Dress och
 Interlock Mini Skirt  tillhör dock mina favoriter.

(Lackleggingsen från AA var ju välanvända i somras som ni kanske minns..ha ha.. men är nu kasserade..)

Både klänningen  som kom idag(i annan färg) och kjolen (bortappad?) har jag haft sen förr och dessa nya tillskott kommer säkerligen bli lika välanvända!



(Ni får se bilder på en annan dag..gäsp ! :O)

Har du något favoritplagg från American Apparel?

Tänkte ju presentera en ny spännande tävling här idag men jag gör det i helgen istället.
Fick nämligen med några små prov på den produkt jag kommer lotta ut och det vore kul att testa de proverna först så jag vet vad jag tycker :-)!

Ni kan ju alltid deltaga i Essie-tävlingen lite längre ner på bloggen sålänge!

Ses!♥
7 kommentarer
Emilia

Tack så mycket :D fin header

Jelena

Jag har mest toppar från AA, men dem är jag nöjd med.

Jonna

dubbeluneck klänningen är absolut en favorit:)"

Lina

Allt jag har från AA är favoriter, utom lackleggingsarna. Gilla dem inte, tycker att ginas är bättre...

Amanda

Jag har bara linnen därifrån men gillar de jättemycket, de är välanvända! =)

emma

jag har inte provat något från AA men funderar på att beställa. blir nog ett last från dem innan sommaren innan vi åker iväg till Rhodos. om jag inte ska upp till stockholm innan dess vilket jag verkligen hoppas.

Dreamteamparty

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings