Vinn Touche Brilliance från YSL!


Passa på att tävla om YSL lyxiga lipgloss Touche Brilliance här hos mig!

Jag fyndade mitt favoritgloss Touche Brilliance ganska billigt på taxfreen och passade på att shoppa med ett till någon av er också..jag kunde inte låta bli..jag tänkte att ni säkert skulle uppsaktta det! ;)
Det finns inget bättre än att ha en YSL-hylsa i väskan men denna YSL penna är gan ska cool också, och så är den jag lottar ut rosa..kan nästan inte bli bättre! Lovar!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar med ditt namn,din mejl och ev. bloggadress.
ALLA kan vara med och slåss om YSL-pennan,med eller utan blogg.
Har du en blogg får du GÄRNA tipsa om tävlingen där men det är inget krav.
Touche Brilliance Glosset/pennan du kan vinna är ljusrosa med skimmer (no 6).

Tävlingen kommer publiceras flera gåmnger innan avslut.
Är du med och tävlar under alla inlägg har du större chans i lottningen sedan.
Det går endast att lämna en kommentar/röst per person och tävlingsinlägg.

Tävlingen avslutas den 3 Januari kl 23.59

Lycka till!♥
139 kommentarer
Linda

OMG jag är med=)

Marika

Är med :)

Amanda

Åh, vad roligt. Jag är absolut med! :D

fanny

tack! jo det är så att min mormor nyligen gick bort i bröstcanser. och jag tror att jag inte riktigt har förstått att hon inte längre finns med i mitt liv. men alla måste ju lämna jorden en dag, och min mormor har det säkert mycket bättre nu än när hon kämpade mot cansern. men det är såklart svårt att acceptera att hon är borta ändå. tack igen!



självklart vill jag vara med i den här tävlingen också. kram

Angelique

Oh my god! Denna måste jag bara vinna :D Jag är helt kär i detta gloss!

M08

Åh gud va lyxigt! :D jag vill va med

Sandra

Åh, det där läppglanset är väl ganska dyrt? :) jag är hemskt gärna med och tävlar!



/Sandra

Emma

åhja, lätt med :D

Liz

Jag är som en liten grå mus för tillfället så lite rosa på läpparna skulle inte skada.

Jag tävlar och du har en länk sida hos mig.

Kram från Malmberget :)

Kajsa

Jag vill vara med och tävla! Nån gång ska man väl vinna..

Pernilla

Ojojoj så läckert, självklart är jag med=)

Ellinor

Har aldrig testat en sådan där penna förut så det vore verkligen spännande att få den möjligheten nu. Självklart är jag med och tävlar.

Kram

giulia

sv: tack..=)



Jag vill vara med :D vore kul hahaha :D

Sandra

Jag vill vara med och tävla :)

AmandaM

jag vill vara med och tävla :)

Gabi

Åh, vilken bra tävling. Jag vill vara med!

Ninni

Klart jag vill vara med! :-)

Susanne

Hoppas jag knep vinstlotten nu!

Linda

Jag vill vara med ! :)

Lene-Therese

jag vill vara med! :)

jessica

Jag vill vara med! :)

Olelsi

Slänger väll in en kommentar för jag vill gärna vinna, läckert med rosa.

Hoppas på tur...

Länkar nästa inlägg...(ev).



Kram Nettan i Hälsingland.

Evelina

Jag är gärna med!

Liz

Jag är som en liten grå mus för tillfället så lite rosa på läpparna skulle inte skada.

Jag tävlar och du har en länk sida hos mig.

Kram från Malmberget :)

Millah

jag är självklart med :)

ha de kanon

jonna

Jag provar min lycka igen (:

[email protected]

Nina

Jag är med!



Ha en fin dag.

Nanna

Jag är med!

Fia

kul klart jag är med och tävlar .

amina

Jeg er gjerne med :)

Hang

jag är med ;)

Cecilia K

Gah jag vill ärna vinna!

Sandra

Jag vill vara med tack! :)

Emma

Jag vill hemskt gärna vara med!!

Lojs

Jag är alltid med! :)

mini

åå ljuvlig tävling, igen! du är världsbäst på tävlingar sweetie, jag är med och önskar mig lyxiga glossen som riktigt fab nyårspresent! mini

Camilla

Jag vill oxå vara med =)

Sandra

Jag är med:)

Mimisha

Jag vill absulut vara med på tävlingen XD

Martina

Jag vill tävla!

sara

Jag är med! (ska det bli mitt första läppglans nu då?)

marita

vill vara med..

bella.l

oj,det vill man vinna.

Rebecca.s

Jag är självklart med :)

Michaela

Jag är med :-)

Alice

Anmäler mig på studs! Det är klart att jag vill vinna.

Härligheter enligt Erika

Vilken godbit! Har faktiskt inte provat glosset ännu och hoppas på tur!

Gott Nytt År!

Erika

ejmis

Klart jag är med och tävlar =)

Maria

Underbar tävling!!! håller alla tummar jag har för en vinst!!



[email protected]

Mari

Jag är med och slåss om denna pennan :)

getpalmd

YSL ♥

Sara

Är med och tävlar :)

Juliana

I'm in!!

victor

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

Frida

Jag är med! :)

Jennifer

I'm in :D



Gott nytt år!

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2008/december/ysl.html

Ellen

Jag vill jätte gärna vara med och tävla :)



[email protected]

Dodo

Gud sånt där läppglans är ju superdyrt ! Jag hade ju hoppat runt av glädje om jag hade vunnit bara för att jag har kommenterat. Hade ju varit perfekt till mammas födelsedag. antingen som present, eller att glänsa själv , med lyx!

Annika

Oh vilka läckra gloss, är gärna med o tävlar :)

Carola

Precis som alla andra så vill jag oxå vara med och tävla!!!

Jennifer

Jag är såklart med !:D

Lotta

Va kul har inte testat den men jag har concealern och den är kanon, så jag är givetvis med och tävlar.

budgetshopping

Jag är gärna med och vill vinna!

Lotta

Hm! mitt inlägg försvann, men jag är med hur som helst

budgetshopping

Jag vill vinna

Anja

Åhh! Jag vill också vara med!

Tilda

jag vill absolut vara med och tävla!! :D

Emma

Jag är med:)

gott nytt år!

Kram!

Anna-Lena

Jag vill vara med!

Carita

Jag är gärna med och tävlar.

Gott nytt år!

CherryCheek

Min favvo-färg över alla andra! Count me in! :D

Gott nytt år på dig också!

CherryCheek

Min favvo-färg över alla andra! Count me in! :D

Gott nytt år på dig också!

Linda

gott nytt år ! kram.

Locklig

Åååå, jag vill vara med!

Länkar på bloggen.



Gott nytt år!

/Locklig

Martina Jonsson

Vem älskar inte YSL? =D

Jag är med i tävlingen!

Anita

Jag är med!

Guldregn

jag är med.

Anne B.

Jag är med! Gott nytt år.

victor

Hej,Kolla gärna in min blogg och skriv under min petition om åldrandet

http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

Du kan göra skillnad!

M i n d i

Vet du... ett nytt läppstift är precis vad jag behöver. Men två små tjejer i huset så får mamma sällan ha sitt smink i fred. ;) När jag ska ha något så får jag leta och hittar jag inte det jag ska ha så får jag låna av tjejerna istället. ;) Skulle jag vinna detta skulle jag skriva MAMMAS på det och gömma undan det. :)



Kramis

M I N D I

P.S Dessutom är ROSA min favoritfärg! ;) D.S

Jenni

Jag är helt klart med och tävlar =)

länkar i bloggen också :)

irmeli

jag är med, så klart!

Celine Hocaoglu

Jag är med!! :D

Flicka

Jag är med. Tipsar på bloggen:)

bitte

Jag är gärna med vem tackar nej till lite lyxigare produkter.



Gott nytt år förrästen

Lisa

jag är med! :)

Emma

oo nice vill vinna detta!

Jenny

Jag=med

Jessica

I'm in!

vintageretroprinsessa

Fukta läpparna är ju ett måste :0)

så varför inte.

Lyx förpackning vill jag medge :=)



Kärlek Mamma Jessica

bbellaiz§

absolut med!

Josefin

Jag är gärna med! =D



Namn: Josefin

E-mail: [email protected]

Blogg: Josefiinn.blogg.se

MiaHB

Oj, vad lyxigt, håller tummarna!

Smilla

Ojoj chansen att vinna en sån vill jag inte missa=)

Sara

åh jag vill vara med!

Maja

Jag vill vinna!!!

Camilla

jag är med :)

♥ SimplyMalin

Du är ju bara för omtänksam. Underbart. :D



Jag är med och tävlar!

♥ SimplyMalin

Du är ju bara för omtänksam. Underbart. :D



Jag är med och tävlar!

Tina

Jag är med!

Alma

VÄLDIGT trevlig tävling!:D Jag älskar alla produkter som sätter fokusen till läpparna! Jag vill gärna vara med!

Anonym

VÄLDIGT trevlig tävling!:D Jag älskar alla produkter som sätter fokusen till läpparna! Jag vill gärna vara med!

Fia

Läppglans är alltid kul!

Petra

Jag vill också vara med!

Nina

Vad omtänksamt:)

Malin "MBJ" Bjurling

Hej! Jag är med och tävlar :D

Hoppas du får ett bra 2009!

Maria

Låter som ett toppenpris!! God fortsättning!

Fullfart

Det skulle vara kul med något nytt och fräscht!

sof

såklart vill jag också vara med o tävla!

Eva

Jag vill ju såklart också vara med!

http://evastavlingar.blogg.se/2009/january/ysl.html

Josefine

Har aldrig testat dessa men jag ÄLSKAR ju läppglans och jag tror inte att det skulle göra mig besviken :D YSL är ju ett super märke när det gäller make up! Hoppas du fått en trevlig början på det nya året, puss & kram!

Angel

älskar läppglans men har inte råd att köpa sån härlig lyx

Lojs

Jag är meeed! :D

LIFE BY Marielle

En rosa :) är med!

Rachel

Jag är med..god fortsättning =)

Rachel

Jag är med..god fortsättning =)

Pauline

Hejsan! Jag vill gärna vara med och tävla! God fortsättning! Mvh Pauline

Jenny

jag är med :D

Emilia U

Jag är gärna med och tävlar :)



God fortsättning!

Linda

Jag är med :D

Linda

jag är med! :D

Lizelotte

Jag är med...

Linda

Åhhh guud vad jag måste vinna! Eller kör med lite positivt tänkande, så: JAG KOMMMER VINNA :D

Nonne

Jag är gärna med o tävlar...

By the way, kanonblogg :D

Lene-Therese

åh vilken lyx :) jag vill vara med! :)

Emilia

Hej. Jag är en trogen läsare och är ofta här inne och läsa och vill tacka för en superbra blogg. Jag är gärna med och tävlar. Hoppas jag vinner Skulle va kul med tanke på allt annat som har hänt på sista tiden.

Ta gärna kontakt med mej även om jag inte vinner skulle bli glad då. Du verkar vara en toppenbra människa.

Ha de så bra & lycka till nu alla & håller tummarna =)



Min epost är : [email protected]

Jessie<3

Va fina! Jag är jätte gärna med och tävlar! =) Spännande inte så långt kvar nu heller! Hoppas, Hoppas =)

Emilia

Hej Igen. jag glömde säga det förut, vilken fin design du hade på din blogg. Det säger jag inte för att verka snäll utan för att jag menar det till 100%. Jag är inte en sådan som säger en sak utan att mena det, utan allt jag säger manar jag & det kommer du snart att märka om du lär känna mig.



Snart ska jag gå och lägga mej. God Natt. Sov så gott & dröm sött :)

Hoppas du tar kontakt med mej imorgon annars gör jag det =) hah

Emilia

Hej Igen. Jag glömde säga det förut men jag tycker verkligen att du har en jättefin blogg, fin & bra design på bloggen och allt. Det säger jag inte för att vara snäll utan för att det är så och jag tycker verkligen det till 1000%. jag är inte en sådan människa som säger en sak för att vara snäll, eller så utan säger jag en sak så menar jag det av hela mitt hjärta & det kommer du märka snart om du lär känna mej lite bättre.



God Natt. Sov så gott & dröm sött. Hör av dej imorgon, hör du inte av dej gör jag det, kommer iallafall läsa din blogg & kanske kommentera då & då eller jämt =)



E-post: [email protected]

Tove

Jag vill tävla...

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

erika

Jag är med

evamar

Jag är gärna med.



Såg att min kommentar hade kommit två gånger på det andra inlägget istället för en gång i varje. Morr! Det var inte meningen. Förlåt?



Ha en bra dag!

AngelPearls

Jag är med -länkat med bild till höger hos mej..// Eva

Beatrize

Jag ställer upp och är med!



Kram

Evelina

Jag vill gärna vinna!

118

Jag är gärna med.

sunny



I appreciate your bright ideas in this <a href="http://www.hellojersey.us">nba jerseys wholesale</a> <a href="http://www.hellojersey.us">wholesale nba jerseys</a> <a href="http://www.hellojersey.us">nfl jerseys cheap</a>. Great work!



What an inspiring article you wrote! I totally like the useful <a href="http://www.hellojersey.us">mlb jerseys</a> <a href="http://www.hellojersey.us">NHL</a> info shared in the article.



This <a href="http://www.hellojersey.us">wholesale nhl jerseys</a> <a href="http://www.hellojersey.us">Cheap MLB</a> article is definitely eye-opening and inspiring.



<a href="http://www.hellojersey.us">NFL Jerseys</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">Cheap MLB</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">NBA Jerseys Wholesale</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">NFL Jersey On Sale

Cheap NBA jerseys</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">nba jerseys wholesale</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">nfl jerseys cheap</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">mlb jerseys</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">wholesale mlb jerseys</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">nhl jerseys</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">wholesale nhl jerseys</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">nba jerseys</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">wholesale nba jerseys</a>

<a href="http://www.hellojersey.us">NHL</a>