Ny Tävling! Vinn Papaya Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada!



Intensiv dag...Lucia....jag är mer död än levande..självklart måste vi fira detta med en ny tävling!

Lovade ju att tävla ut ett till Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada, så nu kan ni som vill ta chansen att tävla om Papaya!
Papaya är absolut en av mina favoriter i serien.
Lipbalmet ger fin glans,ger perfekt  fukt åt torra vinterläppar.
Innehåller även vårdande Vitamine E.
Burken är supersöt också,bara det är ju ett plus i kanten;)!

För att vara med och tävla så lämnar du som vanligt enkelt bara en kommentar under detta inlägg.
EN kommentar per person och tävlings-inlägg är vad som räknas.
Tävlingen kommer publiceras EN gång till innan avslut.
ALLA kan vara med och leka, med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress bara.
Tävlingen avslutas Måndag den 15 December kl 23.59

Lycka till!♥

Fy mig!Jag ber om ursäkt för att jag inte publicerat Yves Rocher-vinnarna ÄN!
Jag LOVAR att dessa vinnare samt DKNY Red Delicious vinnaren  presenteras innan kl 22 imorgon Söndag!

78 kommentarer
MiaHB

Jag vill gärna prova Papaya!

Ellinor

I'm in :D

Nanna

Jag är med!

Martina

Jag vill tävla!

Therese

Jag är med:P

Michaela

Jag är med ;-)

Anita

Jag vill tävla!

Fia

jag vill tävla

Emma

jag är med :D

Anna

Hannas blogg is the best, f*ck the rest! ;)

Susanne

Jag är med som vanligt!

Anna-Lena

Jag är med:)

Erika

Mej är med och tävlar =)

Marika

Yes, tror själv att dte mattas av lite när det hat tvättats lite. Men börjar vänja mig, de var ju allt ett tagsen jag hade mörkt =) Men håller med, det är fint till vintern !

Robin ^^

jag vill vara med :D

Rachel

Hejsan!

Jag säger som dom andra...jag är oxå med =)

Kram!

Anja

Jag vill också vara med!

anna

Ha en skön helg!

och trevlig lucia!

Amina

Jeg er med :)

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Fridas favoriter

Jag är gärna med och tävlar! :)

Fia

jag är med och tävlar

Elizabeth

Jag vill tävla :)



[email protected]

ANGELICA

sv: åh tacktack sötis :)

jenny

ja jag vet,jag kunde gissa innan att han skulle vinna :) åhh jag är jätte gärna med & tävlar om detta.Aldrig hört om detta men jag älskar skönhetsgrejer så skulle jätte gärna testa detta 6 du ser ut att veta vad som är bra :) Ha en bra lördag kväll..Kram

marita

jag är med.

Louise

Åh! Fy vad underbart det skulle vara att vinna detta! :D

bella.l

vill vara med.

jenni

jag är med!

Mahlin

Jag vill vara med :)

En Bitter Blondins Blogg

Jag är också gärna med :)



Titta gärna in på min blogg och vinn ett stort paket med modetidningar!



Kram

Viktoria

ÅH! det skulle mina läppar behöva, kul med lite tävlingar då och då förresten! jag vill VINNA!

kram på dig!

Hang

I'm in !:d

Josefin

Jag är med! =)



Namn: Josefin

E-mail: [email protected]

ejmis

Jag är med =)

AngelPearls

Är med!!

josefin

Jag är med !!!

Lina Berg

Klart man ska försöka vinna va :)

Lotta

Jag är självklart med även denna gång.

Kajsa

Jag vill vara med och tävla!

Himeko

Det här vore inte fy skam med mina torra läppar....jag är med. ^_^

Ms Firestone.

Jag vill också gärna vara med...

Tack!

AmandaM

jag är med :)

Linda

gaah såklart jag är med!!!!

Alina

Godmorgon! :)

G

det luktar så gott, jag vill vara med !:D..

Lene-Therese

Jag vill vinna!! :D

ronja

jag vill varra med i din härliga tävling. Jag undrar vem det var som vann den där senaste barncancer tävlingen?

Amanda

Mina torra läppar skulle verkligen behöva det där, och vad är bättre än ett läppbalsam som luktar ljuvligt?



Håller tummarna :)

Amanda

åh, jag har alltid varit nyfiken på att prova dendär :)

jag är gärna med :)

Sara

jag vill vara med!

erika

jag vill vinna

Jenny

jag är med :D

Robin ^^

jag är med :D

Annas tävlingsblogg

Jag är med, har även kastat in en länkning på min tävlingssida

Evelina

Åh,jättemånga av mina vänner har sånna där. Jag provade en gång. Gud,vad dem luktar gott asså :O Hoppas verkligen jag vinner,för jag måste bara ha en!

Emma

Jag vill vara med:)

Tindralen (spana in min egna julkalender)

Åh jag har hört talas om denna och vore superglad om jag vann den!

Jag är med!

Godjul!

Saga

jag är meeed! :D

Mickan

Jag är med! :D

Jennifer

Såklart är jag med :)

Millah

Millah

Jag är mned :)

♥ SimplyMalin

Jag är med och tävlar :)

Katt

Jag vill vara med! :)

Inez

Hej! Jag vill jättegärna vinna, mina läppar är galet torra just nu. Ha en bra dag!

freja

Är väldigt gärna med! :)

Håller tummarna

Kram

Ronja

Jag vill gärna vara med :)

Jag har även länkat:

http://rontso.devote.se/blogs/942741/papaya-lip-balm-.htm#WriteComment

Ulrica

Jag vill gärna vara med.

Anonitota

Jag vill såklart vara med och tävla!

Lizelotte

Jag är med...

signe

Jag är gärna med och tävlar!



[email protected]

Olelsi

Tjena!!

Jag vill vara med...såklart!!

Carola L

Jag är med

Siv

Jag vill vara med och tävla.

Elle

Ojojoj, jag var ju nästan precis ute i god tid här va?! haha, men jag försöker väl hoppas på att man vinner då:) (y)

Heja Elle!

Anne B.

Med!

Helena

Åh...jag vill vara med! Älskar dem, man har aldrig testat Papaya..! Håller tummar och tår...