The 13 of December 2008

Gör: Skriver här..den där punkten är liksom ganska självklar, tycker iallfall jag då'rå.
Tar av mig guldglittet för nu har Tomten somnat så nu märker han inte det..längre.
Ska göra: Försöka få bort allt guldglitter från mitt hår och kanske sova?
Sover just nu över liten rosa laptop....zzzz...igen!
Tomten lär gå upp i ottan och sätta på Disney Channel på högsta volym och någon form av sovmorgon längre än till klockan 7 är nog ungefär lika troligt som att se en isbjörn imorgon vandra runt på Sveavägen!
Äter: Kåvepenin,citodon,alvedon..ni kan den där listan nu va?Jag kan den och jag  börjar bli less på den.
Dricker:Powerking. Den enda energidrycken som verkligen fungerar,enligt mig. Men just nu har effekten försvunnit...zzzz!
Status: Mer död än levande efter en intensiv Lucia som min lille juvel valde att rivstarta klockan 6 imorse.
Vi har även hunnit med miiddag,fika på Waynes och en speedshopping...i lite omvänd ordning.
Dagens Bästa: Söta tärngossarna och att Elliott lärt sig dicka Chailatte.
Han är ju fem..så det är väl egentligen hög tid att starta? ;)
Dagens Sämsta: Är det någon som VET hur mycket barn stökar ner?
Jag skulle kunna jobba 24/7 med att städa och plocka och vika och tvätta och bada och hålla reda på alla saker som flyger genom rummen här.. varje sekund..varje minut..varje timme..varje dag...
Kan man anställa någon slags hemmacoach kanske?
 Som liksom kommer och coachar barnen att plocka undan,skura lite ,vika sina kläder och inte flytta runt och låna alla mammas saker så hon aldrig hittar dem när hon ska?:)
Dagens bild:Det slutade med att William fick bli tärngosse i vårt underbart fina..hmm..luciatåg 2008.
Elliott beslutade sig  tillslut för att vara TOMTE. Bildbevis se nu nedan..haha!

HUR HAR DIN LUCIA VARIT?
Var spenderas kvällen?Kram!♥

16 kommentarer
Karin

åå du har lika ren som jag har:) godnatt! kramar

HannahSthlm

Karin: Haha..där ser man;) Söta är dem! Gonatt!

Gabi

Vilka fina gossar, bägge två..

Jag har spenderat kvällen hos en kollega på middag.

VI var 5 tjejer. Åh, vilket myyys. Jag var städad & körde bil. Jag vågar inte risker att bli sjuk igen..

Nu ska jag krypa ner & sova. JAg tror att min dag kommer att börja ungefär samtidigt som din i morgon bitti. Maken har jobbat dubbla jobb, hela veckan, så jag tror att han behöver sovmorgon.

Kram

Att ha det gott

NU kan du se resultatet av mitt uppdrag om du vill

Hopas att du får en fin Söndag

Ellinor

Vad söta ni är allihopa :D

För egen del blev det en lugn lucia. Kvällen spenderades ömsom i köket, ömsom i tv-soffan.

Hoppas nu att du får en fin tredje advent.

Kram

Petra

Nämen, så snygga ni är! Och Powerking måste testas. Kram på dig!

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Ni är hur söta som helst=)

Caroline

va mysig blogg du har =)

delinda

va fina ni är!!!massa kramar gumman

G

min lucia var tråkig...

farfar som dog i våras skulle ha fyllt år igår..



så jag var inte så sugen att göra något...



men mamma kom med frukost till mig i sängen lussebullar, oboy och ett ljus =)

marita

cool ren. vad fina ni var.kramar allihop.

Marika

Jodå min Lucia var rätt bra, tog det lugnt på dagen, sen blev den en fest mitt ute i skogen i GÖteborg på kvällen :-) Träffade en massa man inte pratat med på många år. Så de va lyckat :-)

Hur var din dag igår då ?

Emma

Söta dina barn är :D Så det blev alltså tomte, inte helt fel det :D (jag har inte firat lucia överhuvudtaget - men det är nog för att jag inte har barn)

Lene-Therese

Din son måste ha varenda brud i närheten springande efter sig! Så fin ju! :)

anna

vad tycker ni om min klänning

Sanna E

vad söt han e lillkillen :)