Grrrr...

 
Diamond Encrusted Panther Earrings från Anita Ko & min Tiger Tee från H&M.


Efter lepoard och zebra så är det en panter eller tiger man ska ha i öronen,runt halsen eller på magen.
Jag gillar både tigrar och pantrar. Smyckena från Anita Ko tycker jag är riktigt grrrr!
Tyvärr är priset på dem lite väl rivigt också...


Kan  DU gissa vilket av smyckena ovan från Anita Ko som är dyrast?
Halsbandet, Ringen eller Örhängena?

Vilket av smyckena gillar du bäst? Jag skulle absolut välja halsbandet!

(Rätt svar och prisuppgifter visas ikväll!)

13 kommentarer
Angel

armbandet,ha en fin dag

Nina

samma här, halsbandet :)

Hang

Jag tror örhängerna :D

Ellinor

Jag skulle chansa på örhängena, vilka för övrigt även är de jag helst hade sett i min ägo.

Hoppas du får en fin dag.

Kram

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Örhängena?

Marika

Jag skulle gissa på örhängerna ! :-)

Hanne

Jeg tror øredobbene:) Veldig fine alle tre!

delinda

halsbandet =) hoppas allt bra söt!kram

Johanna

Armbandet var gryyyymt snyggt!

Lotta

Jag fastnar oftast för det dyraste och eftersom jag blev förälskad i örhängena så tror jag att dom är dyrast oxå.

Frida & Fabulous

Örhängerna! :-)

bellisima

jag gillar armbandet, men tror örhängena är dyrast



bellisima.webblogg.se

HannahSthlm

Meddelar ikväll istället vilket det är,hann inte igår;)!