Shopping of Today

 

Tiger Tee H&M, resten från Gina Tricot.

Sorry för dåölig update men det har varit en intensiv fredag ,långt lunchmöte och sedan blev det en speedshopping i ruskvädret.
Haha..jag är mycket medveten om att jag skrev tidigare i veckan att jag var såå less på spets men jag kunde ändå inte motstå spetslinnet från Gina;)
Ska dock bara ha det skymtande under cardigan eller ett kortare linne.
Som ni ser blev det även en grå cardigan med guldknappar, köpte ju en svart sådan innan Thailand och den håll passformen bra i tvätt så slog jag nu även  till på en i grått.
Koftor kan man inte ha för måmnga av denna årstid..brrr!
Svarta leggings med spets på sidorna och en Tiger Tee släpade jag med mig hem också.
Tiger teen har jag inte prövat,men jag tog stl 40 och  att kunna ha den som klänning kanske?

Har du shoppat något kul inför helgen?
Några roliga planer för din fredagkväll?

Kram♥

11 kommentarer
delinda

vilka fina grejer du shoppat söt =) håller på med middag så ikväll blir det hemmamys. ingen shopping ;) kramar

Angel

älskar koftan

Sassy

Tigertishan är så cool! Ggggrrr!



kram

marita

har ätit julbord i dag. mums..har mejlat dig och hoppas det kom fram.i kväll jäser jag bara,ha,ha.kram till alla.

Emma

oj vad mkt fin:)



Det enda (eller enda och enda) jag har shoppat är julklappar. Men inget särskilt inför helgen..

Niklas Eriksson

Inga planer alls, skall hoppa i säng. En vecka av skrivbords demonteringar & montering av nya skrivbord. Har tagit knäcken på en hmm "gammal" man som mig. Så nu skall jag vila & glädjas över räntesänkningen :) Och ev. ut och handla lite julklappar under helgen...



Förresten spetslinnet på bilden var läckert.



/Mvh Niklas

(Från ett snöigt Borlänge)

Frida

Tigertishan var grymt snygg! Själv har jag bara shoppat strumpbyxor och stickade overkneestrumpor, det räknas ju knappt! ;)

hanna

Ohh mkt shopping, najs! Särskilt snygg tiger-tröja! Grrrr ;)

Marika

Fint !! :-)

Dilek Isabelle

Vilka fiiina :)

Liza (& Marren)

Fint!