The 11 of December 2008

Gör: Skriver här,håller ett öga på Elliott som inte vill sova men ligger i sin säng och är besviken över att han inte får lussa..det får bara tredjeklassarna...Han vill att jag ska fixa ett eget luciatåg åt honom..gosh..hur ska jag ta mig ur detta?;)
Ska göra: Plugga NO med William, ringa några samtal..inte glömma!
Äter: Äckligt kåvepenin,Citodon,Alvedon och jaaa..så har vi har just ätit Ben & Jerry Baked Alaska,inte min favorit,men det är inte alltid jag som är bossen här..hmm;)!
Dricker: Köpte Twinings of Londons Voyage Indian Chai och smuttar lite på det..men inte så himla gott..faktiskt!
Espresso Houses Chaitea ska det vara!
Har på mig: Sammetsleggings från Gina, Tiger tee från H&M och strumpor från Louis Vuitton,perfekt mysklädsel!
Status: Fortfarande ont i tand,trött men ganska glad..typ..
Dagens Bästa: Jag har finally skickat in en julkorts beställning...har haft ångest i flera veckor över att jag inte liksom fått tid till det. Hoppas nu bara korten kommer innan jul också...den som lever får se!
Dagens Sämsta: Måste vara det där äckliga pencillinet,jag hatar pencillin och så hjälper det ju typ inte..Tacka vet jag utländska dunderkurs-pencillin men kåvepenin..nää..jag är skeptisk!
Dagens Bild: Jag ville göra julkort av det här kollaget /bilden men upplösningen var för dålig så det funkade inte,så då får jag väl visa det här istället då'rå.....
28 kommentarer
Irina

... och LV strumpor. Dagens bästa! Det är accessoarerna som man bör investera i. ;-)

Petra Bloggar

men sicka söta barn!!!

Angelique

Hehe ja, får se vad jag kan hitta på :)

Liene

sv: Jag hittade inte linnet, men min mamma lånade ut ett til mig och ljuset fanns i bilens baksäte så det löste sig:)



Hoppas att julkorten kommer i tid.

Frida

Söt tjej, söta barn! :)



Tandvärk är inget kul, jag har mer än nog erfarenhet av det efter att ha råkat ut för en klåpare till tandläkare... Hoppas du snart mår bättre! Kram

linneasundberg

titta gärna in på min bilder -> http://musikungee.blogg.se/category/foton.html :)

Lotta

Va synd hade blivit ett så fint julkort, dina killar ser ut som barnmodeller på alla kort, så fotogeniska.

HannahSthlm

Lotta: Åhh..tack!Mina sötnosar!:) Ska försöka göra något av det där kortet ändå,jag gillar det,även om det nu inte kunde bli jukort:)!

Madelene

Hej, hoppas du har haft en underbar dag och kommer få en kanonhelg!

Emma

nej usch. det där kåvepenin har jag ätit måpnga gånger, och fy bubblan på det. Hopplöst!

Nina

Hoppas du får en trevlig helg nu =)

marie

fin fint collage! du kan få låna henne och prova att uppfostra rackarungen :) du har ju lyckats med två barn så du kanske kan få pli på kaninen oxå :)

ha det fint!

peter pc carlsson

du kan ju ha det som ett julkort på din blogg och sända i mail. Då funkar ju upplösningen, bilden är bra.

Evelina

Fint kollage :) Synd att det inte gick att göra julkort!

Ellinor

Låter som om du haft en bra torsdag. Hoppas nu att även fredagen följer i samma spår.

Kram på dig

Dress Like a Princess

Godmorgon gumman! :) Hehe ja det är nog lätt att pepparkaksbakningen slutar som den gjorde för oss igår :) Kram

mini

åå neej får han inte HELLER lussa, inte min villiam heller, bara treorna och fyrorna. besvikelsen är stor hos oss jag och undrar vad jag ska göra för att få min lilla tomteklädda på bättre humör. ska vi ordna eget tåg, va säger du :) kram! mini

Att ha det gott

Fina bilder

Hoppas att du mår bättre idag

Linda

Ja de är det verkligen.Trevlig helg!

Linda

God morgon, hoppas du får en trevlig helg. Kram

Johanna - SHOEBOX

Usch för penicillin! Hoppas du blir bättre snrt!

Erika

ni är så söta du och dina småkillar!

Julia

fina bilder

Helena

Godmorgon! De är verkligen fina dina barn och så lika dig.Ha en riktigt fin fredag!

Nina

tack så mkt :D

Frida

Hoppas korten kommer fram!! Jättefina bilder.

HannahSthlm

Tack alla! Va söta ni är:) Kram!

Nina

du & dina barn är så vackra! :)



KRAM/Nina