Tävling! Vinn Red Delicious från DKNY

 

Här kommer då det andra tävlings inlägget i DKNY  Red Delicious -tävlingen!
Det går som vanligt bra att lämna en kommentar/en lott per person och tävlingsinlägg.     
Så är du redan med,maximera dina chanser i lottningen, är du inte med?
Passa på!

Du tävlar om en av mina absoluta favoriter från  DKNY. Red Delicious.
Den doftar underbart av röda bär och är en Edp på 7 ml.
Perfekt att ha med i party lr shoppingväskan!

För att vara med i tävlingen så lämnar du enkelt en kommentar här under detta inlägg.
Skriv gärna något i stil med "Jag tävlar", "Jag är med" osv. så jag vet att du deltar.
ALLA kan vara med, bloggägare eller blogglösa.
Har du en blogg får du självklart gärna TIPSA om tävlingen men det är inte ett krav!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas Fredag den 12 Dec kl 23.59
Ett tävlingsinlägg till kommer publiceras under morgondagen.
Missa inte om du vill ha fler lotter till dragningen!♥
Vinnaren LOTTAS fram efter avslut och presenteras Söndag den 14 Dec.

Lycka till!
69 kommentarer
Susanne

Jag vill dofta gott, så hoppas jag vinstlotten fått!

Ellinor

Får se hur detta slutar- tur i spel eller tur i kärlek :)

Jag gör i alla fall ett försök i spelet och är med i tävlingen.

Kram

Sofia

Jag är med!!!

Elizabeth

[email protected]



En till lott och jag håller tummarna :-)

Mahlin

Här kommer en lott till för min del då :)

Linda // Absolut Glam

Jag är med - igen! :)

Emmelie

Jag hoppas på ännu mer tur. :)

Lene-Therese

Jag vill vara med!!! :D

Sofia

Åh, jag vill också vara med å tävla! =)

Marika

Tacktack :-) Hoppas det blir bättre med tanden !

Fru Evelina

åh jag är absolut med och tävlar!!! har varit och sniffat på den några gånger i affären men aldrig slagit till...



hoppas allt är bra med dig söta!



kram

Frida

Jag är gärna med!

AmandaM

jag vill vara med :)

Helena

Klart att jag är med, men nu är det banne mig dags att jag vinner, hihi!

Nina

Ja en halv storlek större hade suttit bättre, men dom sitter nu också så ;) hehe.

Nanna

Provar lyckan igen!

marita

jag är med

Karin

detsamma:) kramar

finaste

JaG Är MeD =)

Ems

Jag är gärna med och tävlar :)

jenni

jag är med!

Fia

hej här är det bra , vi har vart i väg på hab vecka och kom hem idag . hoppas allt är väl med dig.

kram fia

Sara

jag vill vara med!

Jennie

Jag vill vara med :) kramar

sara

Jag är med! :D

stina

jag e med:)

hoppas ja vinner..

fyller ju på söndag :P:P





ja helg ska bli lovely :)

Angelique

Jag är med :)

♥ SimplyMalin

Jag är med och tävlar :D

Pernilla

Jag e med=D

Cecilia K

Kämpar Vidare

Robin ^^

jag vill vara med :D (och vinna) ;)



svar: Tack det samma :D

Katja

ja, superfint och lite ovanligt :)

Martina

Jag är med!

♥Blondiie♥

hmm, kan man muta dig? typ du får nobelpriset så får jag parfymen ahahah!!!

hur som haver så är jag definitivt med å tävlar!!!

min burberry brit är bara lite kvar i å jag älskar ju den, så kan var aläge att testa ny men jag är med!!!

Lovisa

Åh, tack gumman! Hoppas din helg också blir bra! :)

bella.l

är med och vill vinna.

Jessica

Jag vill klart vara med.

(har tipsat)

LIFE BY Marielle

i want it so bad!

Giulia

vill vara med :D:D:D

Johanna - SHOEBOX

JAG ÄR MED! :)

Lotta

Jag är med

Kajsa

Jag vill vara med och tävla!

Veronica

Jag är med!!! :D

Himeko

Rött är den finaste färgen som finns ^_^

Jag är med...

Lotta

Då gör jag ett till försök.

MiaHB

Jag vill gärna vinna!

Emma

Ja är med!

marie

jag är med!

Angel

jag är absolut med

Kattis

Jag vill vara med!

Annika

Jag är gärna med och tävlar :)

Hang - DESIGNAR BLOGGAR

Jag är med! :D:D

hanna

Åh Delicious, luktar så himmla gott!

jag är med!

hanna

Åh Delicious, luktar så himmla gott!

jag är med!

Cecilia

Jag vill vinna!!!

Fia

jag är med och tävlar.

Anna-Lena

Jag är med och tävlar.

Mari

Jag är med!

Michaela

Jag är med!

Anita

Jag vill tävla!

Alexandra

Jag är med!

Jenny

jag är med :D

Linda

I´m in! Behöver verkligen denna...!

Louise

Jag är med och tävlar!

Älskar verkligen denna parfymen men har dock inte råd att köpa den själv :(

Lotta Fröjd

Jag vill gärna vara med och tävla! Har ingen bra parfym...

Gabi

I'm in!

Amanda

jag är med ;>

Fanny

JAG ÄR MED :D

Sabina

jag är med :) [email protected]