Tävling! Vilken färg har min gran 2008?



Bråda tider...Har en lång lista med punkter som prickas av här..en efter en!
Gran fixades igår,till Elliott's stora glädje.
 Även om vi är bortresta i jul så är det klart vi ska ha en julgran!
Hittar inte min fina vita jag köpte för två år sedan, mycket som försvinner när man flyttar.
Vi har en i silver på ena ballen (balkongen) men det räknas tydligen inte i Elliott's värld.
Och just det..vi talar om syntetgranar nu,inte barriga saker;)!

Nu till tävlingen!
Tänkte köra en snabb sak som avslutas redan ikväll Onsdag den 17 December kl 23.59.
Du behöver bara svara på frågan under, spelar ingen roll om du gissar fel,vinsterna lottas ut bland alla som deltar!

VILKEN FÄRG TROR NI JAG VALDE PÅ MIN GRAN I ÅR?

Blev det en ny vit, en rosa,en svart eller kanske en klassisk grön?
Vad tror DU? Bara att gissa på!
Rätt svar samt gran och vinnare presenteras imorgon Torsdag!♥


Bland er som deltar lottar jag ut en Duo Kajal och ett Gloss & Charm (perfekt lipgloss att att ha fastknäppt på tex.väskan) från Yves Rocher.
Två vinnare med andra ord!

Duo Kajal i lila/guld och Gloss & Charm i guld (ej körsbär som bilden utan lipgloss med guldskimmer lottas ut)
Är det någon gång du ska gnistra & glimma så är det till jul & Ny År!♥

Måste tipsa er om att det just nu är 50 % på en hel drös bra produkter hos Yves Rocher, shoppar du via denna länk och med koden hannahsthlm i kassan så får du ytterligare 15 %rabatt! (15 % rabatten gäller på alla produkter tillsvidare.)
Det betyder att du kan köpa smink och kroppsvård..nästan helt ...gratis!
Passa på att shoppa sista minuten julklappar eller ladda upp med nytt smink inför nyår!
39 kommentarer
Pernilla

Jag gillar på vit=)

stina

ja tro du har en turkos:)

Lene-Therese

En klassisk grön tror jag :)

Lotta

Efersom granen var till Elliot så gissar jag på grön.

Fia

jag gissa rpå att det blir en vit .

Nergårds-Emma

Jag gissar på en grön gran :-)

En Mölnbobos Liv

Jag gissar på en rosa

Linda

Ah jag gissar på en rockgran dvs svart;)

Elizabeth

Jag gissar på att du har en stooor, blå julgran.



Min personliga favoritgran måste ändå vara den som finns på Plantagen - en gigantisk rosa plastgran med en lika gigantisk prislapp (tretusen kronor).

Skulle aldrig köpa den själv, men fin är den :-)



[email protected]

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Rosa gissar jag på. :)

angelica

Jora det tror jag nog, bara du ger det chansen:) o är man ovan att ha på sig något så ser det ju inte topp ut i första taget

kramis

Anonym

en rosa så klart :-) själv har ja en vit !

Giulia

Jag tror granen är vit med en massa röda kulor !! :D

Malin

en vit tror jag=)

Sara

Jag tror att du har en ROSA! :D

Giulia

Jag tror på en svart ! :P

Hanne

Jeg tror en rosa:)

Sandra

Jag gissar på svart :)

Mahlin

Jag gissar på en rosa :)

Lojs

BLÅ! :D

Emma

En rocknroll svart gran!!

Sofia

Jag tror du har en klassisk grön!!

Susanne

Hoppas att du valde grön,...för inte svart väl? Det var nog det sista jag skulle ställa in.

Nanna

Jag tror på svart!

Martina

En grön kanske?

Marika

Tror allt de blir en rosa !

Michaela

En ljusblå!

Ellinor

Jag gissar på en svart...Om lillgrabben var med och valde kan man kanske räkna bort den rosa direkt?



Ska bli spännande att höra/se svaret.



Kram igen

Bim HD

OM du har haft udda färger förut... Undrar om inte sonen ville ha en vanlig grön???

Må så grankott... annars så skulle ha kunnat ha valt en svart också, men... grön :p

Hang

Jag gissar på grön faktiskt! :O Fast innerst inne tror jag rosa haha!;D

Anita

En ny vit!

Nina

Svart ? =)



Ha en fin kväll.

Amanda

jag gissar på en svart kanske :)

Anonym

jag gissar på en grön :)

Anne

Vit.

Jonna

Jag tror på Svart! :-) Kramis!

MiaHB

En lila kanske? Vill se sen!!

MiaHB

En lila kanske? Vill se sen!!

jenni

en klassisk grön tror jag:)