Reminder! Sista Chansen! Vinn Red Delicious från DKNY!



Ooopppss!
Lovade ju att posta det sista tävlingsinlägget i DKNY Red Delicious tävlingen idag.
Har varit och shoppat guldglitter,tomteluva (nu har vi typ femton..) och druckit en chailatte efter jag hämtade upp Elliott så vi landade just innanför en ytterdörr ..nu!
Vi förlänger helt enkelt tävlingen till kl 14.00 imorgon Lördag den 13 December då så hinner ni som vill "take the last chance"i lottningen deltaga och kanske någon som ännu inte är med som vill pröva lyckan?

Min favorit från DKNY med underbar doft av röda bär är du med och slåss om.
Edp på 7 ml ,perfekt i partyväskan!

Som vanligt går det bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Vinnaren LOTTAS fram efter avslut.
Tävla under alla TRE inlägg som rör denna tävling om du vill ha större chans i lottningen!
Tävlingen avslutas nu då på
 LÖRDAG den 13 December kl 14.00.

Lycka till!♥
38 kommentarer
Fia

jag är med och tävlar

Johanna

jag är med och tävlar såklart



min adress är [email protected]

Jessica

Yes, ännu en chansning :)

finaste

jag är MED =)

Ellinor

Jag tar alla chanser jag får. Självklart är jag med :D

The HansonSisters

har ju redan den med gröna äpplen;P

Karin

jag är med!!:)

Sofia

Jag är med och tävlar:D

Gryym blogg btw!:) KRAAM<3

Sofia

Jag är med och tävlar:D

Gryym blogg btw!:) KRAAM<3

Louise

Jag är med och tävlar!

Älskar verkligen denna parfymen men har dock inte råd att köpa den själv :(

sara

Jag e med!

marita

är alltid med.

bella.l

oj,vad jag skulle vilja vinna den.

Olelsi

Ojoj en förlängning på tävlingen, jag vill vara med såklart.

Elizabeth

[email protected]



Tredje gången gillt...kanske :)

fanny

jag vill vara med!

Ruby Shy

Still tävlar!

Angelique

jag är med :)

Lia

Åhh, jag älskar Red Delicious-parfymen! Har dock ingen egen hemma, så hoppas att jag vinner den! Tycker att den passar speciellt bra på vintern, piggar upp i detta mörka, kalla väder!



Kram, Lia

Emma

Im in!

MiaHB

Jag är gärna med o tävlar! Trevlig lucia!

Lotta

My last chance.

Patricia

Jag är med ;)

AngelPearls

Är med o tävlar! Fin lucia till dej//

Mariah N.

God doft!,vill vara med och tävla.

Pernilla

Jag e med=D

Gabi

KLart att jag är med!

Fia

Lööv den röda, passar ju till julen oxå;) Så självklart e jag me o tävlar=)

Himeko

Självklart är jag med. ^_^

Robin ^^

jag är med :D

Nanna

jag är med!

bella.l

åh,jag är med.

Sara

jag är med!

Amanda

jag är med :D

Juliana

sista sekunden

Hang

Oh no missade :(

Anna-Lena

Jag vill vara med:)

Marika

Är med och tävlar :-)