Reminder! Sista Chansen! Vinn Be Delicious från DKNY

 

Ikväll Fredag den 5 November kl 23.59 så avslutas tävlingen om Be Delicious Edp från DKNY.

Vem vill inte dofta delikat med en touché av green apple!?

Är du med i tävlingen så passa på att maximera dina chanser i lottningen nu!
Inte med? Klart du ska vara det!
Be Delicious är en av mina favoriter och eftersom parfymen är så liten och söt (7ml) så kan du tom. ha med den i party-clutchen vid utgång...kan det bli mycket bättre?

För att tävla så lämnar du enkelt en kommentar här under detta inlägg.

Något i stil med" jag är med","jag tävlar" osv. så jag vet att du deltar.

Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg.

EN kommentar= En röst i lottningen!

Tävlingen har publicerats en gång tidigare.

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.

Har du en blogg får du gärna TIPSA och länka till tävlingen men det är inget krav!

GLÖM ej namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas som skrivet ovan ,kl 23.59 ikväll Fredag den 5 November!


Lycka till!♥

44 kommentarer
Fia

Jag är med och tävlar .

Veronica

Tack så mkt, så som jag ser ut på den där bilen gör jag inte längre. Har tapppat 20kg men detb kanske du såg på någon annan bild. Gick igenom datan och såg alla gamla bilder på mig, hur tjock jag igentligen var.



trevlig helg

Veronica

Jag är med och tävlar ! Ligger på sjukan så et kan vara kul med lite tur =)

Rebeccah

jag är med! :)

Angel Pearls

Hej! Klart jag vill vara med i tävling hos dej!! Har nu lagt upp dej i länklista hos mej..för att inte missa något fint inlägg..Kram//Eva

Angel

jag är med och tävlar =)

Pernilla

Älskar den parfymen, så självklart är jag med=)

Cecilia

Fortfarande med!

Nanna

Jag är med!

Erika

Jag är med och tävlar......:)

Elizabeth

Är med en gång till, håller tummarna!



[email protected]

Ninni

Jajamänsan, jag vill vara med,älskar denna doft och har bara några droppar kvar min lilla flaska.

Camilla F

Jag vill gärna vara med och tävla om min favoritparfym!

Ulrica

Jag är med igen.

Sandra

Joo, ska bli spännande med bosnien :) Blir bilresa från Umeå-Skåne-Danmark-Tyskland, ev Österrike och så Bosnien...min bror envisas med att vi ska köra hans nya bil hela vägen hehe...



Ooh...och jag vill gärna vara med och tävla, förresten! :)

Kram //Sandra.

Emma

im in :)

marita

är med.

Jennie

Jag vill vinna :)

bella.l

vill vinna.

MiaHB

Jag passar på o maxar mina chanser!

Sessan



Kan gärna vara med och tävla, men undrar också om du inte kan visa dina taxfreesmink/hudfynd snart? snääääääälla

Amanda

Dknys parfymer doftar ju så gott! =)

Li

Jag är med!



Kram

Emilia U

Hej igen! Jag är med och tävlar as always :)

Sara

Jag är superdupermed! :D

Sanna

Jag är med :)

janne

är med.

leia

oki....klart jag är med:)

AmandaM

Ohh jag är med ! Hade glömt bort den här tävlingen, skulle vara perfekt att vinna, planerar nämligen att ge denna i present till min älskade lilla mamma hoppas hoppas :)

johan

jag är med.

Emmelie

Jag testar med att slänga in en kommentar & hoppas på att vinna!

Moa08

Åh jag hoppas, önskar och vill <3

nathalie

åh jag vill vara med och tävla! :)

Ellinor

Klart jag är med och tävlar :)

Jenny

Jag är med, gillar verkligen denna doft..

Robin ^^

jag är med :D

Amanda

jag är med (:

Anonym

Alltid med! :D

Anonym

Alltid med! :D

Susanne

Jag är med!

Lotta

Är såklart med igen, dina tävlingar passar mig alltid som hand-i-handske

Lotta

Vad gör jag för fel? mina kommentarer försvinner hela tiden, hjälp....

zarah

den där luktar så gott!

Lene-Therese

5 november? :P