Papaya eller Tutti Frutti?




Mitt absoluta favorit Lip Balm kommer från Agatha Ruiz De La Prada.
Just nu lämnar jag aldrig hemmet utan min söta rosa lilla dosa med  Frambuesa.( Raspberry)
Har fått två andra raringar ur Lip Balm serien och jag tänkte lotta ut en liten söt dosa till någon av er!
Dessa LipBlam både smakar och doftar ljuvligt ,ger underbar glans samt innehåller vårdande Vitamin E.
Sooo...

Vill DU helst vinna Papaya eller Tutti Frutti?


Ni kan rösta tom kl 23.59 ikväll så kör jag igång tävlingen IMORGON med den vinnande dosan!

Update 15.50:
Vill bara påminna om att detta inte är tävlingen sötisar utan här tänkte jag ta reda på vilken burk majoriteten vill vinna av dessa två!
Tävlingen drar igång IMORGON och just nu verkar det väldigt jämt mellan Papaya & Tutti Frutti,så rösta på!:)

36 kommentarer
Fia

tuttifrutti slulle jag välja .

Sofia

tuttiFrutti!! <3

Anna

Papaya! :D

Ulrika

De där är bra.

Jennie

tutti frutti ;D

marita

tutti frutti,har själv provat den.underbar.

nathalie

Papaya! :)

Susanne

Tutti frutti låter bäst!

Elizabeth

Papaya känns snäppet vassare!

Lojs

Jag vill vinna tutti frutti! :D

har redan en körsbär ;)

Helena

Tutti frutti tror jag skulle smaka gott!

emma

Papayan skulle jag vilja ha om jag vinner...

mini

åå jag kan inte välja...om jag har lyckan med mig att vara vinnaren så får söta du välja! mini

Sanna

Papaya! :) Om jag har turen med mig det vill säga ^^

kram

MiaHB

Papaya!!

Jennie

Papaya! :)

ida björkman

Oh har sånt där också men dom där sablarns locken fastnar sjukt ibland.

Rebecka

Tutti frutti :)

Fredrica

Tutti frutti! :)

Nina

Papya skulle jag nog vilja testa =)

Alexandra

Tutti Frutti!

Jenny

Nu kör jag igång med en tävling i min blogg där du kan vinna ett superfint armband värt 400kr så delta du med och så får vi hålla tummarna att du vinner :)

pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

Linda

Papaya, thanks=)

Hanne

Tutti frutti:)

Isabella

fin blogg :)

anna

tuttifrutti låter gott!

Erika

Jag röstar på papaya =)

Amanda

tuttifruttin (:

Patricia

papayaaaaaaaa

Robin ^^

tutti frutti :D

lovisa

tutti frutti:)

mathilda

tutti frutti för jag har redan papaya! ;D

Angel Pearls

Skull nog gilla båda, men TUTTI FRUTTI låter smaskigare..

Ninni

Tuttifrutti! :-)

Lene-Therese

(som alla andra typ) tutti frutti ;D den verkar smaskigast liksom :P