Ny Tävling! Vinn DKNY Be Delicious

 


Ny tävling darlings!

December kommer innehålla många roliga sådana så missa inte att kika in här ofta!


Nu har du chansen att tävla om Be Delicious från DKNY .

En underbar EDP med frisk doft av delicious green apple.
Jag är smått förälskad  både i denna gröna och den andra varianten från DKNY, Red Delicious.
Otroligt lätta och oemotstånmdliga dofter!

Den lilla söta glasflaskan innehåller 7 ml och är perfekt att ha med i party/shoppingväskan!
Eller varför inte ge bort den i julklapp? Passa på att vara med!


För att vara med och tävla lämnar du bara enkelt en kommentar här under detta inlägg.

Skriv gärna något i stil med "jag tävlar","jag är med" etc.

Alla kan deltaga.Glöm inte namn,mejl eller bloggadress bara.
HAR DU EN BLOGG FÅR DU GÄRNA TIPSA OM TÄVLINGEN,men det är INGET KRAV!
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg.
T'vlingen avslutas Fredag den  5 November kl 23.59.

Lycka till!♥

119 kommentarer
Nina

Åh jag är med =) den doftar ju underbart =)

delinda

en nice doft =) hoppas allt bra gumman. fika snart?kramar

Mindy

man tackar...så trevlig att du har varit i mitt favorit land...trivdes som fisken i vattnet antar ajg..shoppat mycket?

Moa08

Åh jag vill vara med, vore perfekt för mig som varken ha råd med nyårsklänning eller parfym nu när julen kommer :/ <3

marita

oj.oj..älskar denna doft.skulle bli överlycklig.

Emma

Perfekt med småförpackningarna när man ska ut å svira på krogen ;) Jag är med!

Hang

Jag hoppppass! jag är med :)

Amanda

jag är hemskt gärna med (:

hanna

när en sån härlig parfym är vinsten är jag gärna med o tävlar :)

Evelina

Jag vill vara med och tävla :D

hanna

när en sån härlig parfym är vinsten är jag gärna med o tävlar :)

L8

Den tävlar jag gärna om! :)

Fia

jag är med och tävlar. vad kul med ny tävling.

L8

Den tävlar jag gärna om! :)

BELLA.L

DETTA VILL JAG VINNA.

johan

vill vinna detta som julklapp,den luktar också gott.

Carola L

Jag är med !

janne

jag är med.

Millah

Jag är självklart me å tävlar :)

Lotta

Åh va kul vill gärna prova den, så jag är såklart med.

Helena

Vore jättekiul att vinna. Hoppas att du har en skön kväll!

Lotta

Är gärna med.

Emma

Vad tänker du när du läser detta inlägg på min blogg? http://godisflickan.blogg.se/2008/december/vad-hander-med-de-manskliga-rattigheterna.html



Det handlar om de mänskliga rättigheterna och vadsom pågår emellan våra fingrar.

Läs gärna och fatta din egen mening om saken.

Rebeccah

jag är med! :)

Alexandra

Jag är gärna med och tävlar :9



sv: TAck :)

sara

hej, jag är med!

Therese

Jag vill gärna vara med och tävla! Hoppas jag vinner :P

Lojs

Jag vill ha! :D Min röda sån där håller på att ta slut.. och den gröna har mamma snott :/

Tiara

"Love this perfume"



Ha en skön kväll!

REBECCA.S

Jag vill vara med :)

sandra

Jag vill vara med och vinna denna underbara doft!!!

AmandaM

jag är me :)

tessi

jag är gärna med och tävlar! =)

Lisa

jag med :)

Olivia

Jag är med! :D

Smilla

En ny parfum skulle sitta fint. Hoppas nu på tur.

Erika

Jag är med och tävlar.

Har sniffat på den doften i butik och jag tror att det är en av de få dofterna jag kan ha. Är doftöverkänslig så det är inte så många som jag kan ha på mig.

Li

Jag är gärna med och tävlar, för den luktar underbart:)! Antar att du menar att den avslutas fredagen den 5 dec.



Kram

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Jag vill vinna!!! Det är min favvisperfym, eller alla från CK är mina favvisar!!! KRAM

Nadja Granlund

hejsan, jag e med och Tävlar :)

Nadja Granlund

vet inte om det förra jag skrev kom med,

Men jag är med och tävlar:)

Linda

Jag är med! :)

Anna-Lena

En ny parfym vore inte helt fel till de kommande helgerna, så jag är med och tävlar.

Sandra

Svensk, utrolig digg språk :)

Thea

Åh, tack jag vill hemskt gärna lukta gott.

Christine

Svar: Nej, man hittar ju en massa man vill köpa och så blir det för mycket ändå. Svårt att låta bli när man tycker om att ge fina julklappar. :-)

Trevlig kväll!



ps: Jag är gärna med och tävlar om parfymen, hihi! ;-)

Jennie

Ååh, den doftar ju hur gott som helst! Självklart vill jag vara med och tävla!

Sara

Jag är med! :)



Guuuud vilka härliga bilder från Thailand!

Har t-v-å kompisar som ska dit nästa vecka, kan man bli mer avundsjuk?!

camilla

Får jag också vara med och tävla? :O vad snällt, jag blir helt överlycklig :D Tack ;)! Hihi

Fia

Du har blivit utmanad och hoppas att det ger resultat .Det är enbart som har startat och jag antar utmaningen och du är en av dom som jag utmanar .gå in på http://enbart.blogg.se/2008/december/utkast-adam.html

MiaHB

Jag vill gärna vinna en ny god doft!

Carita

Svar; Aw, tack cutie! :* De kommer från Zara och kostar 129 kronor.

Jag är med och tävlar förresten (:

Fia

Men nu skriver jag till dig för jag vill utmana dig. Vill gärna att du är med i den långa länkkjedjan till Lucia som nu startas. Samtidigt ger vi som är med minst 20 kr till barncancerfonden samt får en massa länkar till vår egen blogg.



http://enbart.blogg.se/2008/december/utkast-adam.html

Angelique

Sjääälvklart är jag med ;) Har även skrivit ett inlägg om det, men bloggen strular så vi får väl se när det dyker upp på bloggen. Ha en underbar onsdag!

Juliana

I'm in!

Daniel

Jag e ju alltid med - men det vet du ju! :)

Tess

jag är med och tävlar! :)



vattenfisk@hotmail.com

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :D

Robin ^^

Jag är med :D

Sandra

Jag vill gärna vara med!

Pernilla

Självklart är jag med, den luktar jue så gott=)

Jeanette

Åh den luktar så gott så jag är gärna med och tävlar!

Yalda

Jag är med!

2anewlife

Jag vill vara med och tävla, det är min favorit parfym! :)

Mikaela

jag vill vara med och tävla:)

Silje

Jeg vil være med:)

Maya & Maximilians mamma

yes please! jag är med:)

Sussie

Jag är med!

Lynn

Jag är med, men undrar om du inte menar att den avslutas den 5 december :) står november nämligen :)

Elizabeth

Fattig student som man är så skulle inte en DKNY sitta fel...Är gärna med och testar turen :)



[email protected]

Cecilia

Ja är med!

Ulrica

Jag är med. Lite ny doft är altid trevligt.

Linda

ojoj min favvo parfym, jag är med!

Marika

Jag är emd och tävlar :-) Like usually !

Nanna

Åh, jag är gärna med o tävlar, hoppas hoppas på tur!!

Amina

Jeg er med! :))

nadja

jag är med och tävlar den luktar såå gott

Nanna

Jag är med!

Sara

Ååh, jag är jätte gärna med ! Kram Sara :) <3

Susanne

Jag hoppas också på tur att vinna!!

Soffie

Är gärna med!!

Martina

Jag är med!

Michaela

Jag är med :-)

Anita

Jag vill tävla :-)

therese

jag vill också tävla!

Eva

Så praktiskt att ta med till resan också!! Jag är med!!

frida heidi ninnie

Åh jag är med och tävlar :)

Rebecka

Jag är med! :) Jag ÄLSKAR den här doften :)

Gabi

Jag är med!

Pamela

Jag ÄLSKAR den röda Delicious,men den har tagit slut i mitt badrumsskåp.Det vore ju perfekt att fylla på med den gröna istället:-)

REBECCA.S

Jag vill jätte gärna vinna :)

Cassandra

Åh den där parfymen har jag alltid velat ha! Tyvärr har jag inte råd att köpa någon nu innan jul :( Jag hoppas jag har turen med mig och vinner, då skulle jag bli världens lyckligaste! :)



Kram!

Emilia U

Jag är med och tävlar :)

Emmelie

Klart man vill vara med & försöka vinna!

Den där parfymen luktar ju gudomligt... :)

Sofia

Jag vill mer än gärna vinna denna parfym! Den är helt underbar!

Lina

Svar: Jag vill självklart vara med att tävla! :)

Jessica

Sent ute, men jag chansar ändå och hoppas på vinst.

Isabell

Jag är helt klart med och tävlar! :D

adila

jag är med

Jenny

jag är med :D

Amanda

Åh vilken härlig tävling! Jag är med och håller tummarna nu! :)

Amanda

Åh vilken härlig tävling! Jag är med och håller tummarna nu! :)

Kajsa

Jag vill vara med och tävla! Den doftar såååå gott.

liisa

åh va roligt med en tävling jag är helt klart med =)

Benita

Jag är supergärna med! =)

Ronja

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Här är min länk:



http://rontso.devote.se/blogs/900582/parfym-.htm#WriteComment

Mahlin

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Josefin

Jag vill gräna vara med! =D



Namn: Josefin

E-mail: [email protected]

Blogg: http://josefiinn.blogg.se/

Maria

Jag e med!!

Jenny

Jag är med.

Anonitota

Jag vill såklart vara med och tävla om den härliga doften!

Elin

Jag är med. God Jul!

erika

jag vill vinna!

Angel Pearls

Vill gärna vara med o tävla om den härliga doften..som jag inte skulle ge bort, utan behålla själv om jag vann! //Kram

Ninni

Åh, det var nog här jag skulle lägga kommentaren. Jag är med! :-)

ejmis

Jag är med =)

Sabina

jag är med :) [email protected]

Ellinor

Jag är med

lovisa nvs

jag är med!:D