Jag blir sen till Julfesten och det är farbror SJ.s fel...

Snart..ikväll..ska jag på en liten Jul Fest som söta Linda och Mia bjudit in till.
Glögg och  bubbel och några andra roliga bloggare kommer nog kvällen bjuda på.
(Jag har iaf laddat med en flaska champagne hemma i kylen att ta med..inte så oväntat kanske när det gäller mig?;)

Festen börjar 19 och var är JAG? Jo ... någonstans ute i skogen..typ Gnesta.
Var på en lite turné ute i landet tidigare idag kan man säga och det blev något kaos med alla tåg tillbaka till Sthlm.
Skulle vara i Sthlm 17 men nu blev det ju inte precis sååå...försening och förseeening.
Jag hade ju faktiskt tänkt tvätta håret,måla naglarna julröda  och byta om...bli mitt party-jag ju!

Jag blir nog lite sen till julfesten,eller vad tror ni?

 
Har DU några trevliga planer för din lördagkväll?♥
9 kommentarer
Regine

Håper du får det kjempekoselig i kveld!!

eg skal bare være heime og slappe av :)

Ellinor

Hoppas att du inte behövde stressa allt för mycket för att hinna till festen.

Kram på dig

Emma

Men ändå mysigt att gå på julfest. Själv gör jag mig iordning för jobb!

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Du är jättefin!!!

Hoppas du får en trevlig kväll!

En annan ska slappa i soffan , jag är helt död haha.

KRAM

Hanne

Her blir det tacos og film:) Var på party i går, så da er det herlig å slappe av i dag... Ha en fin kveld:)

belly

hatar sj, allt ska hela tiden vara sent och insällt ;S

Cajsa

Heyy girl! :D

Hjälp mig bestämma min nya layout! :) Läs bara det senaste inlägget!

xx Cajsa

Fia

Hoppas du inte koma lltför sent och att du hade en jätte trevlig kväll.

kram fia

Sandra

Vilket vacker ansikte du har! Måste bara säga det :)

Kram //Sandra.