Greetings from Playa De Las Americas!

Hola!

Trakigt att posta ett inlagg utan bilder,jag har over 100 stycken fran denna vecka i min kamera.
Men..imorgon ar jag i Sverige igen sa da utlovas massor av pics framat kvallen.
Igar hade vi nastan 30 grader i solen har,grymt fint och underbart vader och vi spenderade hela dagen pa M.B.C nere vid beachen!

Kan inte direkt saga att jag langtar hem men jag saknar mina datorer med alla bokstaver..och er;)!

Hant nagot exiting man borde veta i Swe?

Gor: Haller ett oga pa Elliott som tagit en paus fran poolen och spelar biljard,han har blivit grym pa det;)!
Ska gora: Ga ut till P & G  vid polen snart, resten ar pa marknad just nu. Packa och ata "avskedsmiddag" ikvall,planet gar typ vid 6 imorgon bitti..inget kul att ga upp 4 i natt ..aja;)!
Ater: Nopp..hotellets frukost buffe ar som en vecko-ranson av mat for mig..:)
Dricker: Cola Zero..ikvall kanske Champagne..det finns faktiskt pa Teneriffa ocksa;)!
Har pa mig: Min bruna LV -Bikini, ett par rosaTommy H-shorts och ett brunt & rosa linne fran H&M .
Status: Bra!
Dagens Basta: Maste vara att " Mr Gala " har akt hem,lamnat hotellet. Ha ha..vilken urjobbig engelsk gubbe mellan 80 och doden som inte lamnade mig & Becca ifred..nagonstans..han dok verkligen upp overallt pa detta hotell!
Dagens Samsta: Ahh..inget..kanske att Elliott fyller imorgon och att alla kommer vara heldoda efter att ha gatt upp fyra pa natten for att flyga hem men vi ska ha b-day party for honom den 29:e sa han kommer nog fa en ordentlig fodelsedag tillslut..anda:)! Och sa att detta inlagg ar som att lasa runsprak utan ett svenskt tangentbord..hehe!:)


XoXo
26 kommentarer
Emma

Hoppas du har haft det gött nu & välkommen tillbaka till Sverige snygging! Äh, julafton har hänt!! Sen var det inte så mycket mer ;)

HannahSthlm

Emma:Tack sotis! Oki..inga skandaler man missat da?;) Kram!

Dilek Isabelle

hehe hatar när man inte kan skriva med öäå ! ha det så bra där, avis hehe kram

Frida

Du har inte missat något spännande här hemma, det är nog snarare vi som missat en massa kul på Teneriffa! :) Kram

Jessica

Oj vad du reser, härligt. En riktigt god fortsättning på dig!

Angelique

Hoppas du får en mycket trevlig kväll innan du åker hem :D Men jag/vi saknar allt dina inlägg ;)

Helena

Hallå där. Det gör inget, vi får säkert se dem när du kommer hem. Hoppas att du har haft det härligt och väkommen hem, kram!

Lotta

Va mysigt med beach och sol för att inte glömma champagne, ta ett eller två glas för mig oxå.

Gick ganska bra att läsa utan "prickar"

Marika

Du verkar ha de bra :-)

Dress Like a Princess

Gud vad härligt med sol och värme gumman :)

christin

Hoppas du har det fint på semestern! Ha en fin fin lördagskväll! :) Kram!

Olelsi

Kul att höra i från dig/er.

Här uppe i Hälsingland har det väll inte skett nå spec.

Hahaha....

Ha det så bra så hörs vi väll nått när du kömmit hem.

Ellinor

Hoppas att ni haft en angenäm semester och att resan hem förflyter smärtfritt.

Kram

Petra

Ahh...ordet "playa" gör mig alldeles ressugen och vild!!!

erika

tävling i min blogg du har chans att vinna ett par guld örhängen med stjärnor på !

Niklas Eriksson

Trevligt att höra av dig. Får väl önska trevlig & säker resa hem till kalla Sverige då...

Många grattis hälsningar till Elliott också!



/Mvh Niklas

Johanna - SHOEBOX

Hoppas ni har haft det underbart! Vilket jag tror :)

Erika

Julhelgen har varit toppen! hoppas ni har det bra i värmen!

Erika

Blir kul att se bilderna sedan.

Min sambo var till teneriffa i oktober, men jag fick tyvärr inte följa med.



Kram på dig!

♥ SimplyMalin

Du har nog inte missat något speciellt.



Ska bli kul och se bilderna från Teneriffa. ^^

Jenny W

Det är charmigt med runspråk, det är så det ska vara när man är utomlands =) kram/Jenny

Sassy

Haha, jag skulle lätt skippa alla reor för en vecka i solen:)



kram

Camilla

Åh vad det låter härligt!

Jag ska snart ut på stan och trängas med alla andra som reashoppar

marita

härligt att ni har det bra,men saknar dig allt lite...

nathalie

härligt med semester!

Elina

Haha hatar också att skriva utan svenskt tangesntbord... :) Verkar som ni haft den underbart iaf! Puss på dig