Yesterady's Shopping


Knee High's med spetskant och rutiga leggings från Lindex

Här ser ni lite vad jag shoppade igår.
Ganska grått ute idag så det kanske är läge för leggings och overknee?
(Tog" stora" knee high's så jag tror de kan funka som overknee)


Lång blommig topp och två andra svarta toppar från H&M
Svarta och lila leggings slank också med!


Nu ska jag skynda mig att fixa mig i ordning så jag kan fortsätta "piffa" innan gästerna kommer!
En outfit-bild kommer nog ikväll och lite andra bilder från dagen!

Hoppas ni får en skön lördag!
Shoppingplaner lr hur ser din dag ut?
11 kommentarer
Nina

Ha en fin dag! Vi ska handla havskräftor snart inför kvällens kräftskiva.

Kram.

HannahSthlm

Nina: Va mysigt! Ha en fin dag du med:)!

Ann-Louise [En bulle i ugnen]

De där rutiga leggingsarna (vad säger man? :/) var riktigt snygga! :) Här ska det letas kläder som rymmer en mage och så ska det beställas en barnvagn. :P Ha en härlig helg! Kram

Sassy

Vad fint med rutiga leggings, jag köpte ett par rutiga strumpisar i London, kommer bli perfekt i höst! Och den svarta toppen från H&M, den till vänster, den är så söt, har den i blått!



kram

Majken

jättesöta saker! :)

Anonym

BLI MEDLEM OCH FÅ GRATIS PRESENTKORT PÅ KICKS!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=29645

misshelena

Roligt med shopping..ha det så trevligt ikväll..själv ska jag på dejt..

Petra Bloggar

nämen sånna rutiga leggings har jag varit på jakt efter, tack för tipset! KRam

Dodo

när kommer vinnaren upp (a)

Niklas Eriksson

Det har varit en kanon lördag med riktigt bra väder. Shoppingen slutade med 2 rullar skyddspapp till golven (inför fönsterbytet nästa vecka). Samt en tavla till det nytapetserade köket.



/Mvh Niklas

Ellinor

vilka härliga leggings!!