Höstmodevisning på NK



Igår kväll var jag på NK's höstmodevisning.
En mängd stilar visades upp, allt från lyxglamour till punkrock på den 21 meter långa catwalken.
Det bjöds på snittar och rosé och var en riktigt trevlig tillställning.


 
 

Alla bilder är tagna av mig och får inte kopieras!


Vilken bild/stil gillar du bäst av bilderna från Catwalken?

Tips!
För er som inte var inbjudna till NK igår kväll,deppa inte över det.
Modevisningen kommer gå av stapeln för "alla" imorgon,
Lördag den 30 Augusti 
 kl 13,15  och 16.
Tycker absolut ni ska kika på den om ni har vägarna förbi NK!





12 kommentarer
Angel

Läste att du ska på premiären nästa vecka kanske,va kul då kanske vi ses där.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas hoppas du kan gå sötis =)

Nina

Den första bilden var fin!

Ni såg jättefina ut du & syster.



Ha en trevlig helg. Kram.

Petra

Den gröna klänningen gillade jag!

Karin

nice pics:) ha en trevlig fredagskväll:) kram

Anonym

härligt :)

Daniel

å vad bedårande tjusig du e!

Debbie

Va roligt! Härliga färger :)

Erika

Klänningen på den översta bilden var väldigt fin!

Wysteriia

Hade jag inte skullat på bröllop i Eskilstuna imorgon så hade jag mer än gärna sett modevisningen :D

sarah

Åh vilka härliga kreationer! .

The HansonSisters

Tack för tipset, nice bilder!