This blog is on vacation

 

Alla mina darlingar är hemma igen, saknat dem sååå!
Vad skulle jag göra utan dem?
De är verkligen mitt allt!
"Singel-livet" är kul någon vecka men verkligen inget för mig i det långa loppet!
Nu åker vi på semester och får förhoppningsvis vila ut och ha det härligt tillsammans!
När,var och hur...det får ni veta när jag är tillbaka!

Har haft så otroligt mycket och taxin är på väg..typ..
Vnsterna postas efter den 12 Aug och då dras även vinnaren av
Essie Smoothies!
Förlåt för att jag försummat bloggen men det blir det ändring på snart igen!

Love u!♥

32 kommentarer
shoebox

Hoppas du får en bra semester!

delinda

ha en lovely semester gumman!!!kramar

Hanne

Herlig herlig, enjoy:)

lilly

snyggt kort

Miss S

hoppas du har en skön semester, vi hörs när du e tillbaka:)



ha det gott

Miss S

Johanna

Ha det lovely på resan! Kraamis!

Rebecca

Ha en underbar semester! :D

Veronica

eh, det är sommar och semester, då får man vara ledig från bloggen med all rätt. Ha det så bra!

Ellinor

Trevlig semester!

elisabet

Ha det superhärligt, kolla gärna in min tävling om en Marc By Marc Jacobs penna när du kommer tillbaka!

Mira

Njut nu semestern och varandra!!!



Bamsekram

nadja

vill du ha gratis smink klicka här i så fall http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1104 du får 50 poäng av mig

Pixie

Hannah, kolla länken, nåt för en sminkjunkie som dig kanske? :) Du kan tjäna ihop poäng till presentkort på Kicks :)

Anonym

Ha en mysig semester!

Camilla

Så fint bilde :)

Mia

Trevlig resa! :)

Angelicas Closet

Ha det underbart på semestern!

:)



Kram

a n n a

man behöver en paus ibland! enjoy the vacation!!;)

Veronica

Hej Hannah, jag verkligen avgudar din blogg. Kika gärna in hos mig nån gång, skulle uppskatta om jag fick lite fler läsare :)

Jonna

ljuvligt..

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Vacker bild!!

natta

Ha det bra! :) kommentera gärna min blogg:)

Annalee

Vantar med spanning pa att du ska komma tillbaka och upptadera bloggen. Tills dass sa far du ha en trevlig sommar. Kram

Cassandra

Jättefin bild! Hoppas du får en riktigt härlig semester!

natta

Hej alla, ville bara säga att jag åker till holland nu, ha det bra i sverige. Kommentera gärna min blogg nu när jag är borta . Hejdå! :)

Mona

åå underbert me en semeter nu

Teela ♥

åh spännande :) Nyfiken :)



Kram // f.d Mingla

Carolina

Usch ja, vem försummar inte sin blogg under sommaren. Jag har varit datorlös på västkusten i sex veckor HAHA.

Nettan

Väntar glatt för att se om jag vunnit i din tävling!??

Hoppas att du haft det bra??

Kram Nettan i Hälsingland.

fashiondarling

Ha en fantastisk semester!

Mode med Maria

Fin bild på dig! Hoppas du har en bra semester! :)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Ha det fint!!