Tävling! Vinn Rosebud Minted!


Den förra Rosebud Minted tävlingen var populär och eftersom jag har fler att lotta ut så kör vi en till!
Vem kan inte behöva lite läppvård med härlig doft och glans efter sommarens bravader?

ALLA  kan vara med och tävla och det enda du behöver göra för att deltaga är att lämna en kommentar under detta inlägg.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress!
HAR du en BLOGG så får du gärna skriva om tävlingen och länka men det är inget krav!

Tävlingen avslutas Onsdag den 27 aug kl 23.59

Lycka till!♥
96 kommentarer
Sassy

Åh, den vill jag vinna!

Karin

Pick me, Pick me:D

Karin

Pick me, Pick me:D

Therese

Jag vill vinna=)

Nettan

Är såklart även med i denna tävling :) Någon gång ska man väl la vinna ^^

Jennifer

Jag är med och tävlar såklart !

marita.l

hoppas på tur.

isabella.l

åh,den vill jag vinna.

Sara

Jag är med :)

Nina

Jag är med =)

Lotta

Jag har alltid önskat mig Rosebud Minted Rose, men har aldrig hittat den ute i butikerna. Vill verkligen vara med och tävla.

Nettan

Toppen jag chansar, jag vill vara med!!

Kram Nettan i Hälsingland.

Sara

Jag är gärna med :)

Pernilla

Jag är med=D

Louise

Åh! Jag är med!

hoppas

lovisa

jag är med!:)

Moa

I'm in! :)

Cassandra

Jag är med! :)

Annika

Hejsan!! Jag vill oxå va med å tävla! :)

Himeko

Luktade på den i en affär idag. SÅ underbar doft! ^_^

Jag vill vara med och tävla.

AmandaM

Jippi, älskar rosebud! Självklart är jag med och tävlar! :)

emma

Är med of course.

Anna

Hej,

är med nu :)

kram

Anna

HEj!

nu är jag me,

glömde mejladress i förra inlägget, :o

kram

Anna

söt blogg :)

kram & grattis!

Moineau

Åh favoriten ju!

måste ges ett försök!

grattis på födelsedagen stumpan

Juliana

Jag vill vara med. Jag har funderat på att köpa ett, hade varit ännu bättre att vinna ;)

Kristina

jag vill vara med :D

Lisa

Jag vill!!,, alltid kul att vinna!

J.CARLSSON

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR :D

anna

Har inte provat Rosebud så jag är gärna med och slåss om vinsten!

Dodo

Åh guuuuud självklart är jag med :D nu efter sommaren är jag verkligen i behov ! Mina läppar är sprukna, har faktiskt varit värre med det här är inte bra , så självklart är jag med ! Men nuså är ju Karin O med och då vinner hon helt självklart.. för att du ska få besökare ! Men turen kaanske kommer till mig :D

Linda

Älskar den dära!!Om jag bara kunde vinna i dina tävlingar ngng gångflinar

Jag är med!!!!

Sarah

Jag är med! :) jag älskar det läppbalsamet :D

Sarah

jag är med, jag älskar det läppbalsamet, dock lite för dyrt för mig :p

Maria J

Jag är med o tävlar! Hoppas, hoppas...

Drömfabriken

vill så gärna vinna!

Sandra

blivande fattig student vill gärna vinna!

Lain

Mer än gärna med :D

Tävla, tävla, tävla :)

sandra

Tjohej :) Jag är med!

Emma

Åå det vill jag vinna:)

Håller tummen!

Åsa.S

Jag är gärna med och tävlar! =)

Anne Solem

Jag är med :-)

länk :

annesolem.blogg.no/1217956652_.html

Anonitota

Åh, en sådan är jag jättesugen på att testa! Såklart att jag är med och tävlar, jag med!

Camilla

Jag är med!

ejmis

Jag är med =)

Bim H-D

Jag drömmer vidare - vill vinna någon gång. Just vad jag dreglade över på Kicks senast - dock tom plånbok :(

Och nu kommer hösten, håhåjaja... torra spruckna läppar väntar...

Må så grankott...

Mickan

Jag vill vara med! :D

Sandra

Uh, Vill ha!!

Ulrica

Ohh en sådan är jag i akut behov av min gamla håller på att ta slut.

Tar en lott och håller tummarna.

Anne

Jag är med!

mini

åå jag är med! önskar dig en bra dag idag, kram! mini

Linda

har akdrig provat denna sort så det skulle verkligen vara skoj o vinna.

Ha en fortsatt bra dag.

erika

jag är med. länkar dej oxå

Lotta

Jag är med!

getpalmd

Jag är med :)

majo

jag är gärna med!

Sofia

Pick me, pick me=) Beroende av trutvalla så den vill jag vinna=)

Cherrycheek

Jag är gääärna med och tävlar! :D

E.N.

Vilken söt liten burk, den vill jag gärna vinna :D

Smilla

Självklart vill jag vara med i utlottningen.

mvh smilla

Maria J

Jag är med! Hoppas jag vinner :)

Sandra

Jag är med :)

Lojs

Varför har du alltid så bra tävlingar som jag aldrig vinner!?



JAG ÄR MED! :)

Alexandra

Jag är med :)

Emilia

Jag är med som vanligt :) Hoppas du haft en härlig sommar!

Sofia

Är med!!!!!

Sarah

jag är med :D har alltid velat ha ett men det finns inte i någon affär :S



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4106906#kommentera

Malin

Ooh precis vad jag och mina läppar skulle behöva just nu. :)

LillaBoo

Jag vill vara med!!

Sannah

ska va med :)

har faktiskt aldrig testat ngn av rosenbuds läppbalsam :)

åsa w

så många som är med o tävlar håller mina tummar hårt.

Li

hoppas på vinst denna gången!!

Louise

Jag vill vara med! :D Hoppas verkligen på vinst.

Linda K

Jag är med!

Wysteriia

klart jag e med :)

Malin Anna Josefine

åh, jag har alltid velat prova!

Neumann

Jag vill ha.

Tina

Den lilla dosan är ju så söt!

Petra

Här är en till i behov av läppcerat!

anna

jag är också med!

Tuva

jag vill vara med :)

Jen

Det är min födelsedag idag så skulle ju vara passande.

Och har inte testat det aldrig så. :)

Kram.

jennifer

ååh:D jag är med!

eva

åh ett sånt gloss vore en dröm att vinna! perfekt att ladda upp med inför hösten då läpparna alltid blir så himla torra..



jag kan ge ett kul tips som tack: gå in på www.extrememobileblogging.se och följ två killar, axel och johannes, som postas sverige runt i en låda och bloggar om resan och alla galna upptåg under tiden. en vecka har gått, en kvar!

Jenny

jag är med :D

Anna

Åååh, finns det en ny med mint? Den testar jag gärna=) Älskar den vanliga Rosebud så det skulle vara kul att få prova denna =)

Smilla

Självklart vill jag vara med i utlottningen.

mvh smilla

nathalie

Jag vill vara med! :D

Anonym

Jag har inget emot att vinna?

Oliwen

jag är med! kan ge till min syster :)

Evelina

Häjsan Sväjasn,nu är jag också med på ett hörn.

XX

lina

hej

vill gärna vara med och tävla. MVH

lina

opps mailen blev helt konstig, här är riktiga :)

lisa

Vilket härligt litet läppbalsam. Vilken söt liten burk. Den vill jag ha till mina torra och fnasiga läppar! Skulle vara finfint!



pussokram