Autumn in lace...

Lovade ju ett visa er vad jag shoppade på Monki och Mango.

Plaggen är väldigt olika men har en gemensam nämnare,nämligen detaljer i spets.
Ingen har väl undgått att spets är hetare än någonsin i höst och kombinationsmöjligheterna är oändliga.
Monki tröjan tänker jag använda under ett linne eller en blus,varför inte under toppen från Mango?;)


Gisela lace top 180 kr från Monki

 
Topp 299 kr från Mango

Vilken av topparna gillar du bäst?
Kommer du haka på spetstrenden i höst?

13 kommentarer
Nettan

Hm nej, jag gillar inte riktigt tanken vid att bära ett helt plagg av spets :) Föredrar detaljer med spets dock, men då kanske på ett linne eller underkläder.

anna

Jag tycker att spetstoppen var jättefin,man får ju ha nåt under.

Petra Bloggar

jag kommer absolut att halka på! blev riktigt sugen på den från Monki!=)

Petra

Spets är ju såå snyggt! Grattis till fina köp.

Sassy

Ja, kilklackar är allt bra!



Åh, den där toppen från Monki fingrade jag på i fredags, men sedan bestämde jag mig för att en kortärmad top i spets nog är det jag vill ha, för spets vill jag definitivt ha i höst!



kram

Linda/ Fröken SÖTSUR

Läckra spetsiga grejer du hittat! :) Den från Monki fick jag hjärtklappning av;)

Hanna

De är jättefina. Jag kommer nog inte använda spets. Men ska aldrig säga aldrig..

Anna

Har alltid gillat spets så den här trenden är heelt perfekt för mig! :-)

fashionista diaries

Snyggt med spets! Förmodligen kommer jag köpa något/några plagg med spets.

Helena

S: Visst är hon =D



Åååh, man önska att man hade det närmre till Monki =( Dom har ju så grymtsnygga grejer!!



Hoppas du får sova gott sen =)

Kram

Anna

åh den där toppen från monki har jag varit och klämt lite på, så himla söt!

Anni Honey

Monkitoppen är så fin, tänkte köpa den i helgen fast hängde tillbaka den till slut? Vet inte varför.. Kram!

Tory Burch

Simple & superior personalized luxury! Tory Burch flats are always the most practical choice to wear the most comfortable, this summer, may wish to select a pair of the most elegant ballet flat shoes, marching under the sun light walking, is not particularly pleasant natural?