The Eyegirl is alive..Dagsrapport!

Phu...Såå skönt att det är över! Att jag KAN sitta upprätt och tex. skriva lite här,prata i telefon,vara hemma.
När jag vaknade upp på uppvaket kändes just detta "vardagsliv" så otroligt avlägset.
Jag drabbades av någon adrenalinchock och skakade konstat i 3 timmar.Scary..promise.
Med lite medikamenter fick dock de duktiga doktorerna ner det tillslut och framåt 16 kom världens bästa pappa som flydde från sitt jobbmöte och plockade upp mig. Hade tänkt ta en cab men pallade inte.
Ögat ser horribelt ut och det andra ögat också eftersom de vara tvungna att få det jämt,trots att operationen främst skedde på det vänstra ögat. Har haft problem med det ögat senart ett år och ätit kortison,allergitabs etc Nu hoppas jag jag slipper det eftersom muskeln framöver ska funka "normalt"nu efter läkning.Kommer bli en stor relif om det funkar som tänkt!
Resultatet kan man se om en vecka så och känna tidigast om en vecka så just nu försöker jag inte kolla mig i spegeln då jag ser rent ut sagt misshandlad ut big times.
Är ändå såå himla glad att det är över,att jag inte har adrenalinchock längre,att jag mår ok och ...jaa..det kunde vara bra mycket värre!

Snart kommer Syster Yster från work in the city. Hon skulle plocka upp macka och cola till mig på vägen,det enda jag är sugen på just nu.

Såå..ni fick en lite rapport från moi idag iallafall. Det hade jag inte förväntat mig att jag skulle kunna uppbringa.
Bloggningen kommer dock gå på sparlåga säkerligen närmsta dagarana då jag bara så viiiiiila.
Bilder vill ni nog INTE se,så det besparar jag er.
Mucho mode och smink lär det inte bli skrivet om right now iallafall så PASSA PÅ ATT TÄVLA I STAR KIT TÄVLINGEN i inlägget under!

Haft en bra Måndag alla söta?

Kram Vira Blåtira♥
10 kommentarer
Nina

Vad skönt att höra att allt har gått bra! Krya på dej nu.



Kram.

hannahsthlm

Nina: Ja..jag känner mig lättad:) Tack söta!



Kram och trevlig Måndagkväll

Sweet 16´s blogg

visst är de underbart söta, hihi. (=

Sweetheart

Men oj, vad har du gjort? Någon operation? Din my little pony-t-shirt är underbar, älskar ponnyerna! Ska spana efter den någon dag ;)

Nina

Gud så hemskt det låter.. :/ Hoppas allting blir bra!

hannahsthlm

Sweet 16..: Ja,ursöta:)!



Sweetheart: Ja. Har opererat en ögonmuskel som jag haft stora problem med och lite otippat var de tvungna att korrigera den andra också(som jag haft mindre problem med ) för att det inte ska se konstigt ut sen..lr behövas göra i ett senare skrede..phu..en pärs..:/Ser inte klook ut och adrenalinchocken var horribel. NU mår jag dock prima förutom att jag ser ruskigt blå ut vid ögonen,men jag litar på att jag kommer vara fri från de problem jag haft sen när det läker:)!

Kul att du gillar My Little Pony tee'n:)!



Nina: Ja..det var en hemsk dag:/ Men nu känns allt såå mkt bättre så jag hoppas det fortsätter så!:)

mia dh

Men förlåt, jag hade helt missat att du skulle göra denna OP. Så mkt som du peppat mig så hade jag allt kunna bjuda på lite pepp tillbaka. Sorry, sorry, men vad skönt att det gick bra ändå, läskigt med chock efteråt.

Ta det lugnt och låt dina nära serva dig. Stora kramar.

Amelie

Krya på dig och hoppas du inte har ont?

Niklas Eriksson

Hoppas du snart är uppe och skuttar igen Hannah.

Ta det lugnt det behöver du och krya på dig.



/Mvh

Niklas

Tobiashedvig

Great site, keep up the good work!