Step on the street

 
Weey!
Tjejen börjar tillfriskna. Gick just ut på min första lilla shoppingrunda på ca 1 vecka.
Blev dock bara 7/11,but...big step anyhow;)
Någon som smakat Himalaya High från LOKA? Innehåller Grönt Te och Persika och är verkligen yammy.
Kommer nog bli en sommarfavorit i min väska.
Imorgon ska jag till doktorn och sedan hem till grabbarna på eftermiddagen,can't wait!
Förlåt får jag nog säga till er som väntar på Vinnaren i Star Secret Kit Tävlingen.
Jag försöker presentera det under Måndagen.

Har du någon annan LOKA-favorit än Himalaya High så tipsa gärna?!
(Om man får dricka drinkar så är smaksatt mineralvatten faktiskt godare att ha i än läsk,mycket mindre klibbigt om inte annat..)

Gonatt!
11 kommentarer
Wysteriia

Den har jag inte smakat, men ska se till o göra det :D

DONNASANDRA

Den är min absoluta favorit också! Min pojkvän köpte en sådan åt mig igår, hade inte smakat den sedan VR-minglet. Nu blev jag sugen på en till :-(

mia dh

Hoppas du repar dig ordentligt snart, ha det så bra du bara kan, kram kram.

Niklas Eriksson

Skönt att höra att du är på gång igen!



/Mvh Niklas

Sassy

Vad skönt att du börjar tillfriskna!



Den där Lokan måste testas...

Lene

Har inte provat någon av de nya smakerna från LOKA men "din" lät ju riktigt smarrig! Måste testas!

Hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka!

Nina

Vad skönt att du mår bättre! Jag gillar den nya apelsin/havtorn.

Ha en bra kväll.

Bim H-D

Hm, inte sett just den där smaken än. Är jag för sällan i butik? Veckohandlar på sin höjd... och shoppingturer med vattenflaska i väskan, vätska går åt då, JA... sällan. Speciellt NU när förvaring är inhandlad så man får leva på ärtsoppa och i till nästa lön? ;)

Dock gillar jag Apelsin+Havtorn - och då bara älskar Leo Tass att ligga i sängen och kolla på kolsyrebubblorna. Ja, jag roar min katt genom att ställa lilla flaskan i sängen där han ligger så han kan få kika lite ;) (Undrar vem av oss som är mest lättroad? Jag eller katten? Han över bubblorna och jag över hans agerande? ;))

Må så grankott...

Jessica

Åh jag har inte heller smakat det, men ska ta och göra det!

Linnea

Åh, det låter gott... Annars gillar jag den med granatäpple, favorit! :)

Anna

Skönt att vara på benen igen, 7/11 är ju stort i så fall:) Vattnet lät riktigt spännande!