Star Secrets Kit Tävling! Doutzen Kroes

 
Nu kör vi en ny Star Secret Kit Tävling.
Denna gång är det Doutzen Kroes du kan vinna.
Asken innehåller 3 Eyeshadows,1 Lipstick och 1 Blush.
En perfekt sammansättning av nyanser för alla blonda och ljusa brunetter.
Kommer från L'oreal och värdet är ca 150 kr.

Passa på att vara med och tävla när bloggen kommer ta "semester" några dagar!

Skriv en kommentar varför just du vill vinna.
Tävlingen avslutas på Fredag kl 23.00
Tävlingen är öppen för alla,med eller utan blogg.
Glöm inte mejl eller bloggadress.

Lycka till!♥
34 kommentarer
Sandra

Hmm, vad ska man säga? Förutom att killen klagar på att man inte fixar till sig längre? Hmm det får bli min motivering.

Nina

Åååh ja älskar smink och att hitta på nya stilar i make upen :) därför vill jag vinna. :)

Rebecka

Jag vill vinna för att jag har varit med i varenda tävling du haft och hoppas varje gång på att vinna. När det var en omröstning om Star secrets röstade jag på att du skulle lotta ut Doutzen Kroes kit och nu gör du det, så nu tar jag chansen! De här färgerna matchar min hårfärg jättebra och jag har letat efter det här kitet i min Kicks butik där det inte finns. Jag älskar smink och det förgyller min vardag så jag hoppas innerligt på att vinna!



stort lycka till nu imorgon



Lene

Jag vill vinna för de där Star Secrets verkar ursöta! Praktiska också för den delen:)

Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !



Länka jätte gärna till tävlingen också!



Hoppas du får en bra dag :)

/ Jessica

Hanne

Jeg vil gjerne vinne:) Fortjener en oppmuntring ettersom jeg har vært syk helt siden jul... Trenger nye sminke for å freshe meg opp litt:)

Ester

Förrigår när jag åkte tunnelbana, så pratade jag med min kompis. Vi pratade och pratade.. och vi hade åkt tunnelbana i 30 minuter. Sedan gick vi av. Och när vi hade gått ur tunnelbanan och gått 5 steg så började jag skrika!

..Jag hade glömt min väska i tunnelbanan!!!! Började nästan gråta. Min ipod, mobil och smink låg där i. Det enda sminket jag har kvar just nu är en foundation och en mascara.

Tiina

Efter allt som hätn förra veckan, viltolyckan, hundbiten och en massa runt omkring så skulle det vara en uppiggare för mig.

Jessica

Jag vill vinna för mitt smink behöver verkligen bytas ut, vad perfekt det är då med ett kit.



vinnstarsecretskit.html" rel="nofollow">http://vagavinn.blogg.se/1208792037vinnstarsecretskit.html

Linda S

är också av behov av nytt smink så så klart man är med och tävlar

Fanny

Jag vill helt enkelt vinna för att kunna vara riktigt vårfräsh nu när våren är igång på riktigt.



ha det bra

Jenny

jag vill vinna för att jag behöver nytt smink :)

Frida

Självklart ska jag vinna, för jag är BÄST XD

En Mölnbobos Liv

Jag vill vinna för att jag är ny på det här med smink, känns inte kul att gå och handla smink när man inte vet vad som är bra, men du som har koll på sånt lottar säkerligen ut det bästa :-)

Sofie

tvling.html" rel="nofollow">http://tavlingsdax.blogg.se/1208803182tvling.html



nytt smink skulle verkligen behövas.. min har väl blivit en museum runda..

missbumblebee

Jag vill verkligen vinna

Eftersoma tt smink som är nytt

skulle bli så fint prytt

i mitt lilla ansikte



(okej jag vet att jag inte är så bra på att rimma, men ändå) ;)

emma

är urkass på motiveringar.

är ganska ny med det här med smink.

för har aldrig varit så duktig på vad jag ska använda för smink och hur man sminkar sig.

Men eftersom jag har intresset nu och vill vara fin.

då får detta bli min motivering

emma

emma

www.enlitentax.blogg.se

de kom inte med

Susanne

Jag skulle vilja vinna lite smink, för att framhäva det vackra och dölja det som jag inte vill ska synas. Lite olika ögonskuggor skulle vara kul, så att man får testa och se vad man passar bäst i. Det brukar annars bara bli lite mascara och läppglans!

Emma

hade varit perfekt med ett sådant kit nu när man inte känner sig allt för fräsch/snygg, bli inte bättre av att sminket börjar ta slut och inge pengar på konto då man e arbetslös!



Det kanske är det perfekta sminkkitet som fattas för att man ska få ett jobb ;)

Ammie

Har inte köpt nytt smink på säkert över ett halvår så sminkväskan skulle behöva sig ett lyft :)

ida

jag äger inget smink förutom en mascara och e alldeles för mörk foundation. Min bleka hud behöver verkligen lite uppiffning i sommar! Det där paketet skulle få mig att må bra =)

Nina

Har man öht inga pengar till annat än nudlar och vatten så skulle detta kit verkligen göra min dag till den bästa.



Därför vill jag vinna.



Tack för mig.

//Nina

Hannah

Eftersom jag är ljust blond (och därmed lite blek) så har jag svårt att hitta smink som fungerar. Att studentekonomin förhindrar att jag köper något dyrare än en mascara då och då gör inte det hela bättre.

Jag skulle helt enkelt bli jätteglad om jag vann det här lyxiga lilla kitet. ^_^

Bim H-D

Åh, sådat kit vore toppen i handväskan! ;) Ja, jag vill va mä!!! :p

Må så grankott och hoppas det läker ok och FORT!!! :)

Ella

Jag skulle vilja vinna makeupgrejjorna för att få lite nya saker att använda nu tills i vår/sommar. Skulle kännas mycket mycket mycket fräschare :) :)

Sandra

Jag är självklart med, jag älskar smink. :D Fina produkter dessutom.. :)

Katta

Jag skulle vilja vinna då jag vill fräscha upp mig på ett läckrare sätt, än att bara kasta på mascara!



och framför allt..Tack för en trevlig blogg!

sanna

jag akte till andra sidan jorden

for att vaxa och fa distans

men nu jag vander hemat och

behover denna chans

att med nytt smink frascha upp

- nar jag ater traffar alla nara

sa att mitt sjalvfortroende

pa mer an ett satt kan mig bara

sa ar jag trygg

och riktigt snygg

och foreningen den basta

for med L'oreal,

man kan fa till det mesta.



Tack sa mycket for mig

kram

sanna



finaste

Hej.

Jag har sååå svårt o hitta "rätt" smink för just mig. Och jag är blond och ljushyad. Så alla prov o dyl är högst uppskattat av mig :)



Krya på dig och hoppas ditt öga blir bra!!

Ylva

Heijsaan! snart e de sommar, varmt och skönt! :) Jag skulle gärna vinna makeup-kitten eftersom den skulle passa mig perfekt, dessutom har jag aldrig sett såna här i Finland!? Det e nog grymt efter dethär landet.. :D

Ha det bra! fin bakgrund du har i bloggen

Åsa.S

Jag vill gärna vinna den, den skulle bli en perfekt present till min dotter som fyller 14 år den 10 maj. Hon har nämligen just bytt stil från emo-tjej till fashion-brutta. Så hon behöver utöka sitt sminksortiment som nu mest innehåller blekt puder och svart kajal. Hon behöver även lite tröst efter alla våra försök att få väck det svarta håret, det är inte det lättaste!

nadja

hoppas jag vinner igen =)=)

Niklasmia

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!