Lilla Krokodilen


Såhär såg lilla krokodilen ut när han åkte i eftermiddags.
Haga Solisar på hakan,Lacostemössan på och W's gamla fina skinnjacka som nu gått i arv till lillebror.
Lite samanbiten. Jag och mina killar ska vara ifrån varann i 10 dagar nu vilket nog aldrig har hänt förr.
Jag saknar dem redan. Hur ska jag stååå ut? Vi är ju JÄMT.
De är hos sin pappa hela denna hegen och sedan ska mormor ta hand om dem resterande dagar för jag ska faktiskt få en blåtira till.Denna gång under mer organiserade former.
Jag ska nämligen operera en ögonmuskel på Måndag. Det andra ögat som tur är där jag inte (ännu) har någon blåtira. Sååå..då kommer väl både höger och vänster tiror matcha varann perfekt sen då..ehhh.
 Jag kommer ligga inlagd och sedan återhämta mig i lugn och ro tillsammans med min syster i min andra lägenhet.
 Ett hårt beslut men de första dagarna ska man vara väldigt lugn,inte böja huvudet etc. och det fixar inte jag när jag har grabbarna.DÅ är det fullrulle från morgon till late evening.
 Jag kan nog inte ens gå ut och handla förens sygnen är borta efter en vecka. Så denna plan får vi försöka hålla oss till.
Jag är nervös för att vara ifrån mina darlings och jag är nervös för att bli nersövd och opereras.
Meeen..det kommer gå gaaaalant..ellerhur?    *Peppa mig Gärna då *

Ni förstår mig kanske bättre nu varför jag valde en lugn barnfri helg framför badade i champagne just denna helg.
Jag måste vara i toppform på Måndagmorgon,gärna tipptoppform;) Ihhh...nervös:O
15 kommentarer
Jessica

Verkligen ett stort lycka till och hoppas det går bra med operationen.Det kommer att gå super, läkarna har varit med förr:)

Vila upp dig ordentligt sen och låt syster skämma bort dig lite:)

Niklas Eriksson

Väldigt snygg jacka grabben har! Ser ut som en sån man köper i USA...

Sen när det gäller din ögon operation så är jag helt säker på att den kommer att gå utmärkt.

Bada i champagne kan du väl alltid göra, låt bara bli att dricka den :).

Trevlig fortsättning på fredagskvällen.



/Mvh Niklas

Rebecka

åh lycka till

Karin

vilken snyggt klädd liten kille! :)



sv: Tack, det gick bra på provet till slut!

Rebecka

det kommer säkert att gå jättebra. lycka till! :)

Modesty Mia

Det kommer gå fint gumman, försök att inte oroa dig för mycket!:) Kram på dig och ha en härlig lördag.

Jenny W

Det kommer alldeles säkert gå finfint, men förstår att det känns lite läskigt och nervöst. Och jobbigt att vara utan killarna så länge, men tänk vilket kärt återseende det kommer att bli! Kram!/Jenny

Tiina

Allt kommer gå jätte bra :) Välutbildade läkare har vi här i sverige ! Kram

sofia

Tycker det var på tiden! Du har ju blivit väldigt rynkig så vad blir det, minilyft eller ett hellyft?

hannahsthlm

Tack allihopa!:) Jag kan behöva lite pepping! Kram!



Sofia: Hmmm...nej några rynkor kommer nog "tyvärr" inte försvinna..ha ha..och inget lyft blir det heller.Trist att göra dig besviken;)!

Att ha det gott

Det kommer att gå bra och snart är grabbarna hemma igen LYCKA TILL

Ninni

Lycka till och du får väl prata i telefon med killarna???

hannahsthlm

Att ha det gott: Ja..hoppas det:)!



Ninni: Ja..det är klart vi pratar i telfon..men det är ju inte riktigt samma sak,men..man får göra det bästa av det:)

Yurika

Stort lycka till!

hannahsthlm

Yurika: Tack söta,jag tror det gått bra under omständigheterna:)!