In a mood for Disney Couture..

Åhh..jag tycker så himla synd om mig själv just nu. Faktiskt!
Jag ser helt misshandlad ut utan att vara det minsta misshandlad.(Eller..misshandlad av enn vas,men det är nog inte den första tanken som far genom folks huvuden) Främmamde människor kastar medlidsamma blickar på mig på stan...gahhh....och det har blivit hundra gånger värre än igår. Jag är knallblå! OCH Lila!

Detta KAN ju bara hända mig..;)

Tror jag måste munra upp mig själv med ett armband senare idag.
Jag är ju tokig i  Disney Couture  så det kanske blir ett sådant?!

Dessa två armband som finns hos KyssJohanna tycker jag är bedårande!



Något av dem som faller dig i smaken?

21 kommentarer
slu

Svar: Ja det tycker jag du ska. Hitmakers var faktiskt ett bra program:)

Johanna

Svar: Åh, det låter superhärligt! :D

Pernilla

Mm det hade inte vatt fel med sol och värmen nue. Fina toppar du hade shoppat, såg dem i förgående inlägg =)

LOVISA

söta armband!

sibel svarar

åh tack du :)

melina

snygga smycken

Ida

Du får göra det :)

Rebecka

stackars dig.

Jennie

de första snyggt! :D

Julia

Ja, och så enkelt men snyggt!
Inget av armbanden föll mig in men topparna i förra inlägget var söta :]

Karin

Usch din stackare, inte roligaste stället och ha en blåtira på direkt. Hoppas den försvinner snabbt!

Natta

båda är supersöta :)

Lotta

Krya på dig, jag tror att ett fint armband skyndar på läkningen så slå till på ett.
Jag har själv funderat på det med berlockerna (1an)
älskar Disney Couture.

julia

ja. köp dem:D

Angel

Ala tack,älskar dom.

Järngänget

det första är jättefint. påminner om ett gammalt som jag fått ärva av mamma.

Lina

ja :) dom är snygga till nästan allt

Mode och skönhet

Åh, båda är riktigt fina! :) Hade inte sagt nej till någon utav dem.
*
*
Var med och tävla om en hårinpackning från de nya märket disp (värde 178:-) i min blogg! :)

Linda

Men oj då! Vad har du hitatt på?

Niklas Eriksson

Satsa på det högra. Alternativt gör som jag brukar göra för att slippa välja, köp båda!

/Mvh Niklas

Rebecca

Det första var otroligt fint :)