Whaaaat? HÖST!

image2829
Brunnsviken


Min dag har varit underbar. Några små missöden, men det har inte fått mig på fall.
Jag har jobbat av en del nödvändigt och ändå hunnit powerwalka vid Brunnsviken med min mp3.
Det ligger små gula löv på de små "skogsvägarna" (vad ska man kalla dem då ,)..ofattbart...sommaren är...försvunnen...jaaa..vi visste ju alla att just DET skulle ske..men ändå..man är ändå aldrig riktigt beredd...iaf inte moi =P!

När man går omkring på NK eller springer med barnvagnen på Odengatan för att hinna till ICA innan de stänger (för man är så stressad jämt..även om öppettiderna är mer än generösa i innerstan)så gör sig skillnaden inte lika stor som när man kommer ut i natureeeen...därför slog det mig just today att det NU är höst   .

Min Cybershot camera från CDON har  inte dykt upp   , jag hade  panik  en kort sekund i eftermiddags när jag såg brevskörden och utebliven avi...men det får lösa sig på något vis...Den gamla fula och trasiga  funkar ju även om det är med mycket möda och stort besvär ;)! Hade dock behövt den nya redan igår...aja..=/

Sedan hämtade jag upp en almost sönderriven liten klimp på daycare.
Han hade  tydligen hamnat i slagsmål med någon annan 4-åring ,meeeen,  den han hade bråkat med hade inte en reva i ansiktet....eller någon annan stans grrrr...såå orättvist!=( men det var kanske väl det ändå )
Visst ryker små barn i luven på varann titt som tätt ,men Lilla-E är iallafall uppfostrad att inte slå och riva barn.
 Nu har han själv riktigt blodiga rivsår i sitt lilla snutte- face...Gosh..Hoppas han inte får för många ärr bara...Han ska ju bli modell ;)!
 Aja....han verkar inte ha ont iaf..längre...huvudsaken!:-)

Hur har er dag varit?
10 kommentarer
victoria

Oj då, stora planer för han ;)

hannah

victoria: jaaa..jag har många planer för mina små klimpar jag ;)!

Linda

Jobbigt med stress..

hannah

Linda:mmm..d är inget kul..men idag har varit soft ;)!

Helena

Lite nyfiken på vad du jobbar med...?

Nina

håller med dig om det :D

Käthe

Usch, finns många elaka barn. Ibland undrar man om man kanske skulle ge efter i uppfostran när sånt händer.

Erika

Du vet att du ska kunna spåra ditt brev på postens hemsida, då kan du kan se när paketet är skickat osv,bara du har några siffror som borde finnas på din beställnings bekräftelse.

mia dh

Nä men liten, ja det verkar vara blodigt allvar på dagis ibland:) ha det gott...

Louisalbertine

Thank you for the informative website