Victoria Beckham- Coming to America

image2911

Jag är utarbetad, utmattad, kanske sjuk....somnade i soffan igår med den rosa döskallefilten över mig mitt framför Idol . Vaknade upp någonstans i mitten när Mattias   sjöng sig rakt in i mitt hjärta och sedan var jag klarvaken.
Jag måste här poängtera att jag knappt tittar på tv, alls, så bara den företelsen att jag gjorde det måste tyda på ett nedgånget moi.
Som tur var så hade jag ju därför lite energi att sedan engagera mig i Posh  nya såpa " Victoria Beckham- Coming to America", det hade jag inte velat missa.
Speciellt inte sedan tre av varandra oberoende källor efter dokusåpan poängterat att det påminde så en aninig om mig   ....ha ha...vet egentligen inte om man skratta eller gråta över den informationen, men tjejen har ju humor iallafall!
(hade dock känts aningen  jobbigt om jag sovit mig igenom dokumentären för då hade jag ju inte riktigt förstått vad de syftade på....;)

Vad tyckte ni om dokusåpan om Victoria , om ni kollade?
9 kommentarer
Carolina

GÖR REKLAM FÖR EN NY BLOGG. Delta du med med bilder, kommentarer och synpunkter. Sprid adressen :)

Marie

Jag tyckte att dokumentären var störtskön, har alltid gillat Victoria och inte mindre nu. Vilken press den tjejen har på sig, jag menar vissa reagerar på att hon är "bitchig" men jag tycker att hon reagerar fullständigt normalt i de flesta situationer. Och att hon aldrig ser glad ut på bild, eeeehh, e det så konstigt när de tar kort på henne 24/7. Knappt att hon får gå på toaletten ifred ju.

Anna

kollade inte.. :)

Helena

Jag tyckte hon var skitrolig! Inte alls så tillgjord som jag har tyckt hon vart förut.

Goss1p

Jag har gillat henne sedan det gjordes ett tv-program om när dom skulle flytta till Spanien eller nåt sånt. Härlig tjej =)

Cecilia

Haha, jo jag förstår precis... det suger att ladda upp suddiga bilder på bloggen etc, etc. Det kostade 899 kr på Onoff. Finns att beställa på deras hemsida också www.onoff.com
Ska försöka mig på att lära mig det nu. Var inga problem att installera. Kram

hannah

Cecilia: Tack söta för infon :-) Kram!

Pixie

Jag gillar henne, har alltid gjort. Kan inte vara lätt att vara henne. Sjukt snygg människa dock. Någon mer än jag som reagerade på att hon går som en.. fan vet vad?

Matilda

Jag kollade, och jag tyckte att det var jättebra. Som sakt, hon har ju humor tjejjen!