Not very very happy ...but kind of...

Jag har beställt en ny kamera, den kommer aldrig, jag kan inte fota som jag vill, jag kan nästan inte fota alls...det ligger närmare sanningen....jag får panik om den inte kommer imorgon...den nya...gosh...riktig panik :P

Jag är grymt  trött. Igår var jag på sprudlande humör och energin flödade...hmm...vad hände sen? :P

Jag har högar med papper framför mig som jag måste  ta mig igenom, nu, gärna i förmiddags...

Aja...jag är iallafall glad över att min älskade syster kommer på visit från San Diego imorgon och att jag inte är  Britney Spears ...usch vad alla är elaka mot den stackars lilla varelsen just nu...scary :O

image2816

Här ser ni min Accessora beställning som kom för någon vecka sedan som jag lovade visa.
Kan ni gissa vad det är för några saker i förpackningarna ?;)
Tell u later :-)!
3 kommentarer
Nathalie

har också massa att ta itu med... ska bara samla lite krafter!

Niklas Eriksson

Jo pappersjobb kan vara tråkigt, dock inte alltid.
Vad är det för kamera som du beställt?
/Mvh Niklas

hannah

Nej..inte alltid..men att ta tag i allt kan vara trögt..men när man kommer igång så brukar det gå som en dans..typ ;)!
En Sony Cybershot.jag ville eg.(sååklart ;) ha den rosa,men den lanseras inte förrens den 20 Sep. så den får det ev. bli senare ;)!