Mingel på Bodhi del 1

I Torsdagskväll var jag ,som ni säkert redan läst om, och några andra tjejer inbjudna till litet mode-föredrag och mingel på Bodhi i Sturegallerian  .
På plats fanns även fotografen Robin Hultman från Credd som ivrigt dokumenterade.
(Det är han som tagit  "mingelbilderna" nedan.)
*Gosh...Typiskt man ska ha feber och mörka ringar under ögonen när det dyker upp fotografer *

(Fler bilder från minglet hittar du på Credd.se)

Imorgon  kommer jag här på bloggen berätta mer  om vad som utmärker Bodhi från andra underklädesbutiker, berätta lite om mode-föredraget  samt visa er mina bilder från minglet.
Den fina goodiebagen ska jag heller icke glömma!

Det blir som en liten del 2  ;)!

image2941
Jag och Hilda Foto: Robin Hultman




image2946
 Foto: Robin Hultman

(Jag hade en väääldigt vid klänning igår på minglet, om någon undrar...har inte gått upp 20 kg på 2 dagar ;)!

image2947
Foto: Robin Hultman ,Credd.se


Och här nedanför ser ni då finally  "The Cutest Thing Ever".
Ni som gissade rosa, gissade alltså rätt!
Jag är såå glad över dem, tror jag fick det sista paret av just denna lilla skapelse, men jag ska visa er fler liknande  i andra kulörer imorgon som  fortfarande finns kvar  på Bodhi.(om ni skyndar er dit ;)
 Priset är 198 kr och märket heter  Honeydew  .
Världens sötaste? :-)

Klicka för en större version.


Ciao!♥

11 kommentarer
mikaela

honeydewtrosorna är supersöta! :D

Niklas Eriksson

Yeahh!! Jag gissade ju rätt!
Med de där på så blir du "The Cutest City Girl Ever" Hannah :).
De var verkligen supersöta!
/Mvh Niklas

Fröken Fredag

Vad roligt med mingel!

Frida

så himmlans söta trosor.

Anna

söta trosor!

Nina

Jättefina trosor!

hannahsthlm

mikaela : Jaaaa:-)
Niklas : Japp..det gjorde du
ju :-)!
Bra jobbat ;)ha ha..man kan ju alltid hoppas ;) Tack för dina fina ord :-)!
Fröken Fredag : Ja :-)
Frida:Jaaaa..mycket söta :-)!
Anna: yes!:-)
Nina: Jaaa:-)!

Elenore

Detsamma! Verkligen kul att få se några av er i verkligheten! Åååå skulle vilja köpt de trosorna oså, men köpte ju de andra rosa! :-D Satt som en smäck!
Kjam på dig!!!

Izabelle

Ååh jag vill ju ha domdär! i DEN färgen, får dom inte in flera ? :/

hannahsthlm

Izabelle:De är flexibla på Bodhi..Super-trevliga!:-)Mejla dem bilden eller gå in i butiken så kan de nog beställa hem fler ska du se :-)!

hannahsthlm

Elenore: Ja det var verkligen trevligt att ses!:-) Vad roligt att de du köpte passade bra iaf, de var ju ursöta de med :-)!