Många har undrat...

..vad det egentligen var som kom från Mrsh och accessora.
Självklart ska jag visa!image2803

Idag blir det Mrsh och imorgon accessora.



I Mrsh paketet fanns;
 Model Co Face Base,  325 kr    .
 Prov på Model Co Erase Those Fine Lines  ,40 kr  .
Becca Creme Blush  i färgen Hyachint , 275 kr.

Jättenöjd med allt och Erase Those Fine Lines måste jag garanterat bställa en stor förpackning av vid ett senare tillfälle, superbra "punktbehandling" inför en partykväll eller när man vill se extra fräsch ut!
Sedan ett tag tillbaka vet ni nog vid det här laget att de övriga produkterna redan tillhör mina favoriter och att jag rek. dem varmt!

Hannah♥
4 kommentarer
Käthe

Hur funkar den här "Fine Lines bla bla bla"? :)
Är det av spackel-typ?

hannah

Käthe: kan skriva en liten recension som tillägg imorgon..oki! :-)!

kim

Kolla in min blogg och läs det senaste om Lindsay Lohan, Sen undrar jag om du vet något om lip gloss som förstorar läpparna? Ha en bra dag!

hannah

Kim: Du Wop. Du kan söka i min blogg på Du Wop i sökfunktionen högst upp i bloggen till vänster, finns en del inlägg om det märket :-)!