Lådor och Borlänge

Puhhh....jag har nu monterat ihop två rosa lådor som jag lagt skor i....var mer skruvar än jag trodde, men...that´s IKEA that ;)
Har på reprisen av IDOL undertiden, eftersom jag ,som jag skrivit förr ,inte har någon speciellt bra relation till min tv under veckorna, shit vilken grym kille som dök upp! Tomas från Borlänge, en rockers....blev typ nästan in love ;)!
Kanske man skulle besöka Borlänge ..någongång..eller inte :P!

Nu ska jag dock slita mig från tv  och lådbygge och ta ut min lilla klimp!

Trevlig Söndag!♥
10 kommentarer
Niklas Eriksson

Ramlar du förbi Borlänge nångång kan du tala om, så kan jag hälsa dig välkomen!
/Mvh Niklas

hannah

Niklas: ha ha..oki..:-)!

Anna

Håller med dig, han var riktigt söt och duktig :)

Amanda

Åh han var duktig!

Lova

Hej! Jag har en utmaning i min blogg som skulle vara jättekul om du gjorde =)

hannah

Anna & Amanda: Jaaaa..jag vill redan höra mer av honom ;)!
Lova: jag lovar ingenting, men jag ska kika in senare :-)!

mia dh

Borlänge är en mysig stad, var där mycket när jag var i 20-årsåldern. Och jag gillade också Tomas

hannah

mia dh: Oki..där ser man :-)! Jaaa..Tomas var allt
en riktig raring ;)!

issa

men du åk till borlänge. det är såå kul här:P (ironi på hög nivå..):)

hannah

issa: ha ha...oki..kanske ska hoppa det då ;)!