Dagens outfit...ehhhmm..am I wearing... batik? ;)

image2850

Min polo är alltså HELT SVART,ingen batik så långt ögat når, på något vis blir bilderna ändå fläckiga..av ljuset..men jag kanske lär mig alla inställningar på Cybershoten..med tiden..ha ha..visst ser det för roligt ut ? ;)!

Det blev som skrivet i det tidigare inlägget imorse väldigt stressigt för mig.
Jag brukar ju alltid ha min lilla söta väckarklocka vid namn Lilla-E som alltid väcker mig om mitt mobilalarm inte ringer. I natt sov han dock över hos min mamma och umgicks med min lillasyster, (som är på visit från USA där hon annars bor)som han avgudar och inte sett sedan i julas.
Jag var där efter  Indiskas Modevisning  igår och åt middag med min syster och Lilla-E, så outfitbilderna är tagna i mammas våning.
Eftersom jag hade typ 30 min från det jag vaknade imorse till att ta mig till Kungsholmen och Accessoras -pressfrukost, (inte så långt  från mitt hem, men för styling fanns absolut ingen tid;)  så jag fick ta samma som jag hade igår eftermiddag/kväll, eftersom det låg framme....aja..vad gööör man ?!;)

Svart Polo H&M
Rutig tweedkjol H&M
Halsband från Indiska ( fanns i goodiebagen från modevisningen igår)
Svarta leggings från American Apparel

Bruna overknee H&M
Svarta ankelboots Skopunkten (idag hade jag dock svarta stövlar)
Väska Chanel
Nagellack Isadora Wonder Nail i underbar höstfärg (tycker jag) nr 184 Winter Red




Jag ska nu rusa på lunch men jag lovar er många  bilder från  Indiska -visningen   och Accessoras pressfrukost ikväll då jag under alla omständigheter (vad som än erbjuds ;)är hemma och tar igen mig efter veckan :-)!
Ska även svara på kommentarer OCH utse en vinnare  i Lilla-E tävlingen! Så kika in ikväll för roliga updates här!

Kram Hannah♥
13 kommentarer
Angel

söt outfit

kim

snyggt! Händer i helgen? Ha det bra!

Marie

Naaah. Nu ska ju jag vara borta hela helgen så jag kan inte kolla förren på måndag =(
Avskyr att vara i datorlöst land.

Alex

Snygg kjol!

Emilia

Snygg outfit!

Kelly

snygg kjol! jag har likadan..hihi :-) synd att jag missade frukosten..men vaknade kl 10....vart lite för busigt igår kväll..hihihi

ERICA

fin outfit!!

Goss1p

Hur går det med svartlistningen av butikerna?

Stina

Hej, vilket lyxigt jobb du verkar ha som går på modevisningar och så.Vad jobbar du med? kram

Jessica

haha jag har också en cybershot, och jag fattar ingenting :p den kör lixom sitt eget race! säg till mig när du lärt dig :D

Madeleine

Söt kjol:)

Helena

Jättesnyggt! Hoppas att du har en skön kväll!

Helena

Nu är det sängdags för mig! Natti, natti!