Utvilad möte och ingen regnkappa..rusar!

Efter min ofrivilliga tupplur på bion igår så gick jag faktiskt och lade mig innan kl 24 igår och har tro det eller ej sovit ca 7-8 timmar i natt.
Känns som det måste bli min nya grej   ,träna på att både äta och sova mer!
Nu har jag ett möte i city och måste fixa iordning lite papper som ska med.

Idag skulle jag gärna ha den här coosey regnkappan från Lindex  på mig. 
Den har dock sålt som smör i solsken och jag borde köpt den på en gång när den släpptes eftersom jag redan i våras förälskade mig i den på Lindex pressvisning   .
image3156
Bild Hannah, från Lindex pressvissning.

Vad gör ni idag då denna regniga Monday?

Kram Hannah♥
10 kommentarer
Felicia

God Morgon, hoppas du får en bra dag!

Angelicas Closet

Jag ska fira pojkvännens födelsedag.
:)

Jenny W

Ja, en snygg regnkappa vore verkligen nått att satsa på , här i Umeå har det varit småregnigt och trist väder i en hel vecka nu *suck*. Jag har kommit fram till universitetet som en dränkt katt flera dagar =( Misstänker att det blir likadant idag, för jag måste kila om en kvart och inte har det slutat regna än. Som sagt, sommar tack! ha en bra dag! Kram/Jenny W

Anna

Den regnkappan är supersnygg, ångrar att jag inte köpte den! Nu verkar den vara slut sedan länge överallt!

shoegal.

jo det är faktiskt jävligt tragiskt :S vem vill vara världens fulaste? :S

Åsa

Hej!
Trillade in på din sida när jag sökte på Hello Kitty och hamnade ganska lång tillbaka i tiden på din blogg. Ville bara tipsa om ljuvliga handgjorda Hello Kitty armband, imp. från USA. Finns på:
www.o-rasa.se el. www.o-råsa.se
Mvh
Åsa

Frida & Fabulous

Ser jättefin ut!

Fröken SötSur

Ja, den där skulle man ha haft idag.

Evelina

dell har ju en fin rosa modell med, har du sett den?
hoppas du får tag på en fin =)
kram

Alexmichelle

Very informative...God Bless