Spana efter kändisar på Lindex Lördag den 6 Oktober...

image2988..och glöm för allt i världen inte bort att köpa Rosa Bandet  av dem, har du redan köpt ett, bara att köpa ett till och ge bort :-)!

Nu på Lördag den 6 Oktober hjälper alltså en hel rad svenska kändisar till att bekämpa bröstcancer   i samarbete med  Lindex   .


Foto: Taget av mig.
 Erik kommer sälja Rosa bandet på Lördag.Dock har jag inte hört några rykten om att Danny ska deltaga, men vem vet ?

I utvalda Lindex-butiker i STHLM kan du bla. se Erik Segerstedt, Marie Serneholt,Eva Dahlgren, Robert Wells,Felix Herngren, Sissela Kyle,Markus Fagerwall, Andreas Johnsson, Martin Björk mf. sälja Rosa bandet.
Priset är endast  20 kr  och det tycker jag alla kan anvara en Lördag !(eller vilken annan dag som helst Oktober ut, det är så länge bandet kommer att säljas.)

Foto:Kate Gabor

I år är det designern  Lars Wallin  som formgivit bandet och Lindex är en av Rosa bandets huvudsponsorer.
Lindex skäner dessutom 1 kr/per såld BH till cancerforskning under hela Oktober samt att de har sin egen kollektion Pink Collection som hade försäljningsstart den  1 Oktober  .
'Det är vissa utvalda plagg där 10% av försäljningen går till Rosa bandet. Toppen:-)!
Själv var jag ju ute efter denna kjol ni ser lite längre ner, i skinn,  som jag förälskade mig i på Lindex Pressvisning, den ingår i Pink Collection.
Eftersom jag inte hade möjlighet att "hänga på låset" den 1 Oktober så tror jag nog mina chanser att få tag i den i stl 36 är minimal...Letade lite idag (tog ut Lilla-E en stund)och hittade bara stl 40 och 42.
Någon som sett den i mindre size på någon  Lindex??

TIPSA GÄRNA MOI!

Ska visa er i nästa inlägg vad jag kom hem med från Lindex...det var inte så mycket...idag...men ganska gulligt;)!

Har du köpt något från Pink Collection?
Och framför allt...Har du eller ska du köpa Rosa Bandet?
8 kommentarer
Pixie

Kolla deras webshop, finns kvar i nästan varje storlek där!

hannahsthlm

Pixie:Oki,tack :-)!

Käthe

Jag har köpt! :)

Mia

Hur är storlekarna på Lindex, om man har en 38:a i vanliga fall, så kan jag köpa en 38:a via webben?

hannahsthlm

Käthe: ohh..kul:-)!
Mia: Ja det tror jag nog funkar utmärkt :-)!

Tiina

jag har köpt 4 st rosa bandet faktsikt och mer ska jag köpa, iaf en till.

hannahsthlm

Tiina: Bra jobbat där! :-)

Malin

vilka sötingar du hade på kort där ;)