Nelly News

  Bild från  Nelly        Mina lameleggings från AA

Nelly har fått hundratals mejl om att ta in "mina"  svarta lameleggings i lager igen (ja inte bara för att jag har dem, men ni förstår hur jag menar ;)och har köpt in  ett begränsat antal   från  American Apparel    .
Vill  du ha ett par så skynda dig in på Nellys hemsida och mejla dem så står du på kö när de kommer i lager!
Jag kan varmt rek.   dem då jag har två par  och tycker de funkar till det mesta när man ska på party.
De är inte alls så extrema som man kanske tror utan "höjer" mer en outfit.
Du måste dock tvätta dem för hand då de kan bli ojämna om du tvättar dem i maskin.
Efter vad jag hört om billigare kopior på dessa leggings från  bla. Gina Tricot  så "fäller de färg" vilket  AA legingsen  absolut inte gör. Du blir inte svart om benen när du har dem på dig, det kan jag lova ;)!

Andra  lite roliga news Nelly   fått in kommer från JunkFood    .
Nu har Little Miss  teesen fått lite kaxigare kamrater som:
 Def Leppard tee 649 kr (skulle vara grym till lameleggingsen)
Looking For Mr Perfect  499 kr (skulle jag nog aldrig sätta på mig..men ändå ;)
 Tired of Meeting Mr Wrong 399 kr (ha ha....DEN är ändå lite rolig ; )

Vilken skulle du välja ? ;)

Snart ska även Denim V Beckham  finnas på sidan, så håll koll på Nelly.

11 kommentarer
anna

hoppas du haft en bra dag hanna!
kram

Angelicas Closet

Haha kul om man skulle bli svart på benen. ;)

Vet du att modellen på bilden inte är mer än 14 / 15 år gammal.. jag träffade henne vid en plåtning för Plaza Kvinna i våras då jag var modeassistent. Jag höll på att tappa hakan när hon sa att hon forfarande gick i högstadiet.

matilda

jag vill också ha lack leggings.. hm (a)

hannahsthlm

Anna: Tack det samma :-) Kram!

Angelicas Closet: Vaaaaa..är modellen på Nelly´s hemsida för Lame leggingsen såååå ung? DET hade man ju aldrig kunnat tro...förstår att du blev aningen chockad när hon sa att hon gick i högstadiet!

Matilda: Ja, det ÄR snyggt och användbart :-)!

Angelicas Closet

Inte för leggingsen utan för topparna från JunkFood och en hel del annat. ;)

hannahsthlm

Angelica: jaha..då hänger jag med:-)..men.. hon såg ju bra mkt äldre ut än att gå i högstadiet iaf..

mikaela

jag tycker faktiskt inte att modellen ser ut att vara äldre än 15.
jag ska nog försöka få tag på ett par leggings till! ;D det lär väl bli en fight om dem!

MakeUpYourMind

Vilka fina t-shirts! Coolt budskap.

hanna

vad kostar leggingsen? :)

hannahsthlm

mikaela:ja mejla dem på en gång om du vill ha :-)!

MakUpYourMind: japp ;)!

hanna: Kommer inte exakt ihåg, men mejla nelly och fråga, mejlen finns på deras hemsida http://www.nelly.se

Lenita

åh jag vill också ha lackleggings..!