Lite privat

Jag har ju berättat att jag håller på att inreda en ny lägenhet,ellerhur?
Jag kommer dock inte svara på några frågor om vart den ligger eller  när jag flyttar dit , iallafall inte just nu, då jag vill hålla det privat av vissa skäl som jag hoppas ni accepterar :-)!

Tänkte visa lite "glimtar" för er iallafall då den nu är klar.
Börjar med "stora badrummet". (det finns ett litet också)


Jag är  nöjd med det blå och grå, vad tycker ni?

Ni ska få se köket imorgon,det blev grymt fint ;)!

Nu ska jag rusa..hörs ikväll!♥

16 kommentarer
laaaarsson

Hmm kan inte jag få det?!

Marie

Jättesnyggt!!! Älskar mosaiken =)

anna

Ser fräscht ut!

Lene

Riktigt tjusigt! Färgen passar perfekt tillsammans med det vita i badrummet

Anna

Åh vad fint, gillar den blå mosaiken!!

Niklas Eriksson

Stiligt! Har du kaklat själv? Blir kul att se bilderna på köket. Även övriga lägenheten vore kul att få se bilder på.
Jag tycker du gör helt rätt i att inte skriva vad den ligger. Det är dumt att ha den typen av info. i en blogg.

/Mvh Niklas

Johanna

Åh vad jag gillar kaklet!! Mkt snyggt och trivsamt, :)

Karin

Vilken härlig färg det var på mosaiken!! Supersnyggt

Sessan

Snyggt! Var det inte bara ngt år sedan du flyttade nyss eller? Vet att jag kanske inte får fråga...men är det en ny man på G?....

Nina

Jättefint badrum, ser riktigt fräscht ut!

S.

Snygga färger! :D

emma

DU är utmanad.
http://emma86.blogg.se/1193337267_utmanad.html#comment

vickan

wow vilket fint badrum. Gillar färgerna. Har du kaklat själv?

Mickan

Det ser jättefint ut! :)

therese

Kul att se. Ser fram imot att få se ditt kök också=)

Tiina

badrummet blev ju urmysigt :)