Kanske du har något ovärderligt tips?

Svar: Clarin Ep3-sprayen rek. jag till ALLA hudtyper,den är mild ,verksam, återfuktande och riktigt bra! 
Själv har jag  dock inte så stor erfarenhet av eksem och känslig hud.
Har DU som LÄSARE några bra och användbara tips som svar /tips på detta läsar-mejl så dela gärna med dig!

 Kram Hannah♥

Läsarmejl:

Hej!
 
Jag har följt din blogg ett tag nu och tycker du skriver jättebra. Det är roligt att du visar dina sminkinköp:-)
 
Nu tänkte jag faktiskt fråga dig om lite produkter då du verkar veta en hel del om den biten.
Jag har haft funderingar på att köpa den där Ep3-sprayen från Clarins och jag har förstått att du använder den. Är den bra? Tror du att den funkar på hud som får eksem till och från?
 
Jag har också börjat fundera på om jag ska investera i några lite dyrare hudvårdsprodukter, men det finns så mycket att välja på... Vet du om det är några speciella märken som har bra produkter för känslig hud med eksem?
Kan ju vara en bra början att veta vilken disk man ska gå till iallafall:-)
 
Tack för en bra blogg
6 kommentarer
Käthe

Om man tål naturliga oljor så rekommenderar jag Decleors serie för känslig hud. Försök få ett prov så att du kan testa. Jag har inte eksem, "bara" känslig och då är t.ex. Decleors Rose 'd Orient aromessence kanon. Kombinera med Harmonie dagkräm - krämen för den lite torrare hudtypen och emulsionen om du har något fet hud. Kan tänka mig att den fetare varianten är bra vid eksem.
Lycka till. :)

tova

hihi okej lite cool tkr jag den var men lite för färgstark för mig blir kanske lite svår att matcha till mkt?:P

Caroline

Jag har Ep3-sprayen, men använder den inte längre eftersom jag fick fullt med eksem i ansiktet & speciellt mycket runt ögonen, som också blev svullna,
när jag använt den. Jag brukar inte vara speciellt känslig o var inte helt säker på att det var den jag reagera på, men jag testa den en gång till & fick eksem då oxå, tyvärr :(

hannahsthlm

Caroline: Men... vad konstigt.Jag tycker tvärtom att mina ögon blev mycket"osvullna" och öppna av den sprayen och jag har inte känt några reaktioner alls...Det kanske är något ämne i den som du är allegisk mot verkar det som...trist...verkligen!

Caroline

Ja, det är tråkigt att jag reagerar på den. Dom första gångerna jag använde den fick jag inga eksem. Jag vet ju om att
det inte är mina ansiktscremer jag inte tål, men kan det vara om man blandar tro?

Georgyvonne

Great work,webmaster,nice design!