Help needed...

Jag vet att jag är lite dålig på att ta outfit-bilder, men jag ska bli bättre nu när jag har min nya Cybershot.
Hittade några  party-outfits  i arkivet iallafall som ev. kan vara tänkbara inför imorgon då jag ska på fest.

Om  jag väljer någon av dessa klädslar nedan så blir det nog med några andra leggings/accessoarer/stövlar ....
(lär ju inte direkt springa på mingel-fest barbent eller i sommar-sandaler ;)
Jag vill gärna höra vilken outfit ni tycker jag passar bäst i? 
Om ni nu gillar någon av dem förståss :P
Kanske jag kan få lite hjälp eller ideér med klädvalet inför imorgonkväll :-)!

Bry er intom alla fläckar på bilderna, det är inställningarna på Cybershoten ;)
Klicka för större bilder!

Hannah♥

21 kommentarer
Nina

tycker ettan var finast! :) Vad är det för hyllor i bakgrunden på bild 4? va rkan man köpa dem, vet du det? supersnyggt!

donnasandra

Ettan! :-)

Fröken SötSur

Ettan helt klart!

Tiina

Tycker fyran.

Lina

Bild tre eller fyra :D

Johanna

Nr: 4. Med dina lackleggins kanske!? :)

Niklas eriksson

Du ser helt klart snyggast ut på nr.4. Så kör på den varianten och du kommer att göra dundersuccé!
Om det är inomhus, så kan du väl köra utan "leggings" (synd att gömma vackra ben liksom), om det nu heter så för jag är ju inte proffs på området :)
Hoppas du får en trevlig fest, oavsett klädval!
/Mvh Niklas

Sessan


Bara jag som älskar 3:an?
Ettan är iofs min favvoklänning, den är sååå fin! Men du ser tuff, vild, galen och rockig ut på trean. Fyran är också fin, men den ser lite väl somrig ut tycker jag. Även med leggings ser den troilgtvis somrig ut...eller?

hannahsthlm

Nina: Jag har fått dem privat, innan iden såldes till Designtorget, tror jag det var, du kanske kan hitta dem där i silver..vet dock inte om de fortfarande säljs där...men du kan ju fråga /kolla :-)! De vita jag har tror jag dock inte finns till försäljnig.
Niklas : ha ha..Tack :-)! Fårse..kanske blir lite väl kallt att gå barbent om man ska vänta på taxi hem sen etc..men jag bstämmer mig imorgon ;)!Kanske funkar med benvärmare :P!

hannahsthlm

Sessan: Jaa..jag gillar trean också,en renodlad party-outfit, lite lagom crazy och rock-chic;)! Inget man direkt använder till vardags på mer seriösa
möten etc :-)!

Helena

Jättefint! Natti, natti!

Nina

1 eller 4, snygga outfits på alla bilder!
Ha en bra dag! Kram Nina.

Helena

Godmorgon! Ha en riktigt bra fredag!

Caroline

Lätt val, ettan va grym =)) puss och kram!

Lene

Trean var helt klart bäst!!

Linda

Trean var verkligen skitsnygg.

Anna

Trean röstar jag på! Riktigt partysnyggt!!

Cassandra

Trean tycker jag :D

Anonym

Så snygga klänningar på dig,,,,hoppas att du får en trevlig helg...Jepp tycker också mycekt om råsa..

Anna

Vad fin den svarta tubklänningen är! Och tidningsställen på den bilden ser riktigt snygga ut, var har du köpt dom?

jjannaa

okej ja gillade nummer tre här :D