Fredags Fint

Vill verkligen tipsa er läsare om Ms Bijoux smycken som bla. säljs på Accessora    .
De är verkligen underbart fina och har helt klart rimliga priser.
På mingel-frukosten  hos Accessora  för ett litet tag sedan fick vi inbjudna bla.Lucky Charms armbandet (från Ms Bijoux) i goodiebagen.
Det har jag använt flera gånger sedan dess, det är sex stycken  armband " i ett " som sitter ihop, en berlock med ett budskap på varje armband.
Det finns även en avtagbar gul rosett (ej med på bilden).
 
Lucky Charms by Ms Bijoux 99 kr

I min beställning från Accessora  nu i veckan fanns bla. två armband från Ms Bijoux med.
 
Kissing Horses by Ms Bijoux 159 kr och en annan variant Lion, också 159 kr.
Detta (först bilden ovan)ursöta armband som heter Kissing Horses  beställde jag i "silver" till min lillasyster och ett i "guld"  av till mig. ( Armbanden är nickelfria.)
Det är ett "clip-on" armband som öppnas uppe mellan de "kissing horses" och passar även de med smala handleder då det inte trillar av på mig .
Av en tjej som ligger bakom märket  Ms Bijoux smycken ,som jag fick tillfälle att prata lite med under mingel-frukosten så ska det även passa de med lite bredare armleder, det bror lite på hur hårt/löst man vill att armbandet sitter.

Trevlig Fredag!
Några planer för dagen/kvällen?
Själv har jag en hel del...:-)

Kram Hannah♥

16 kommentarer
mia dh

Fina:) Har inga stora planer idag, kvällen blir iaf lugn med en make som ska ut och roa sig. Ha det bäst och trevlig helg:)

Dress Like a Princess

Åh vilka söta armband!
Hoppas du och dina söta små killar får en toppen dag!

Johanna

Gillar stela armband! En lugn fredag för mig i övrigt =)

Maria

ja de smyckena har jag tittat mycket på :)

Angelicas Closet

Ms Bijoux har många fina smycken. :)
Bra för mig att dom är nickelfria.

Camilla

Fina smycken! ;)

Sweetheart

Otroligt sött armband med berlockerna! Förstår att det används flitigt :) Trevlig helg!

Amanda

Fina armband! =)

Jenny W

Jag älskar också deras smycken! Finns för övrigt även att köpa på Kii här i Umeå också! Kram/Jenny

Helena

Hoppas att du har haft en bra dag! Natti, natti!

Sussi

fina smycken!
nej myskväll här, är så himla trött! hoppas du får en trevlig helg :):)

amalia

Hejhej jag såg dig på ÅHLENS IDAG! när du körde in med barnvagnen,jätte kul att se dig jag bara avgudar din blogg tack för den finns!

Linn

snygga armband!

Nina

Jättefint armband!

Malin

Fint armband! :D

hannahsthlm

amalia: Tack söta! :-) Vilka snälla ord! Du får komma fram & säga Hej nästa gång ;)