Vinn en BeautyBox

image3256

Beautyboxen innehåller:
Nagelfil,Rexona girl deo,Lifetex shot från Wella,Lipgloss från Date,Pärlemorlack från Vevay, Silver Eyeliner från Vevay,Ansiktsmask från Louis Vital,Läppstift från Clinique,Multi ögonskugga från Veckorevyn samt lila nagellack från Depend.
(Värde ca 320 kr)


Nu drar jag igång en ny tävling där en lycklig vinnare  kommer kamma hem den genomskinliga beautyboxen och dess innehåll.
Jag hoppas självklart att det blir just du   .

Tävlingen är enkel och jag tänker ha den som stående inslag en gång imånaden (fast med varierande gåvor i beautyboxen.)
För mig ÄR det viktigt att höra era åsikter om bloggen, det är ju ni som läser ;)!
Jag vill hela tiden att bloggen ska utvecklas!

1.Vad är bra/bäst med bloggen som den är idag?
2.Vad saknar du/ogillar du/önskar du läsa mer/mindre av på bloggen?

Lämna en kommentar för att vara med och tävla!

Glöm INTE Skriva mejladress om du inte har en bloggadress,så jag kan kontakta dig!

Vinnaren presenteras HÄR på Fredag förmiddag, du kan tävla fram till kl 24 på Torsdag den 15/11.

Good Luck!♥

47 kommentarer
Marie

Ja man blir ju tyvärr det :/ Man får tänka att det är värt det i det stora hela, tänderna är ju bland det viktigaste man har.

Kul med tävlingar! :)

Hanna

varför?;P

hannahsthlm

Marie: Absolut,det Är sant :-)!

Hanna: Nopp..absolut inget för mig,därför ;)!

Lotta

Hej Hannah, jag älskar när du har härliga tävlingar med härliga priser i bloggen!
Jag brukar ju även efterlysa outfit bilder på barnen (även om jag förstår att dom kan tycka det är jobbigt...).
Gillar att du beskriver dina outfits/ din makeup på ett väldigt bra sätt.
Önskar att vi så småningom får se glimtar från ditt och killarnas nya hem, jättespännande!
Läser bloggen dagligen och kan inte komma på något som jag ogillar!
Det allra bästa är att du vågar vara såpass personlig och att du verkligen bjuder på dig själv, stor eloge!
//Kram Lotta

Jelena

Plus: Jag gillar att du skriver så mycket om beautyprodukter, har inte hittat så många bloggar som gör det och jag vill verkligen bli bättre på det själv. Men även att du är så pass personlig som du är, bloggar där det inte står nåt om det liv som den som skriver lever blir ju lätt väldigt tråkiga.

Minus: ibland kan jag tycka att det är si och så med uppdateringen. Men man förstår ju samtidigt att du har annat att göra än att bara blogga med :)

sanna

1.Vad är bra/bäst med bloggen som den är idag?
Gillar bloggens design vilket gör det roligt att läsa! Sen är det bra med alla produkter du skriver om, du beskriver på ett bra sätt!
2.Vad saknar du/ogillar du/önskar du läsa mer/mindre av på bloggen?
Mer uppdateringar :)!

Anna

1.Vad är bra/bäst med bloggen som den är idag?
Att du delar med dig av ditt härliga liv till oss! Älskar bland annat dina tips, dina makeup recensioner och dina outfitbilder!

2.Vad saknar du/ogillar du/önskar du läsa mer/mindre av på bloggen? Jag skulle gärna läsa mer personligt och mer om inredningen i din nya lägenhet! Verkar spännande!

Kram Anna

Angel

Vad är bra/bäst med bloggen som den är idag?
Dina härliga skönhetstips och mode

Vad saknar du/ogillar du/önskar du läsa mer/mindre av på bloggen
Lite mer pesronliga saker om ditt liv

Lene

Vad tycker jag är bäst?
Jag gillar blandningen mellan mode, numera lite heminredning, smink och skönhet. det blir intressantare att läsa och man vet aldrig vad det kommer att stå nästa gång:)

vad jag ogillar eller vill läsa mer av på bloggen??
hmm.. alltid lika svårt! jag skulle nog vilja läsa mer om nya lägenheten och de val du gör med inredning och sånt...

mojsan

ja det är riktigt mycket!
Okej, vad trist!

ha en bra dag :)

Minna

skojigt med en tävling :D

Stephanie

Ja visst gör det och jag har en känsla av att den har klickat hem sig själv till mig... hihi!

glitzy

jag vill jag vill jag vill vinna hihi....jag gillar den som den är just för att den är personlig, alldeles för många härmar varandra. det som fattas vore lite mer bilder på dina outfits kanske...kram

sofia

1. Det bästa med bloggen är att den är så blandad. Du skriver om så många olika ämnen och det gillar jag.
2. Kanske lite mer foton som du tagit, på dig och annat. Skulle vara roligt =)

Jenny W

1. Det bästa med bloggen är att du har en bra blandning av personliga inlägg och inlägg med professionella tips på bra produkter i varierande prisklasser!
2. Mer dagens outfits skulle vara kul för du har snygg stil!
Kram!/Jenny W

/K

Hej!
1. Gillar dina makeup-tips och att du beskriver hur du sminkar dig. Jag som är sparsam med smink har fått tips och inspiration! Gillar även att du visar lite av ditt hem/inredningstips.
2. Mindre bra är (förlåt nu Hannah) de inlägg som i stort sett handlar om " sorry, hinner inte svara eller blogga nu, jag är sen". Be inte om ursäkt, alla har vi (förhoppningsvis) ett liv utanför bloggen! Lägg hellre ner tid på kvalitetsinlägg!
Ha en fin dag tjejen!

Mie, Absolut Guldkant

Hej Hannah!
Det jag gillar bäst är att du är personlig och bjuder på dig själv. Det du skriver om känns äkta och så är det positivt att du passerat 30:)
Det jag saknar är dagens klädsel lite oftare:(
Ha det fint o fortsätt i din stil!

nathalie

Jag skulle vilja läsa mer om typ recept och mat som är lätt att laga när man kanske hämtat barnen från dagis eller precis kommit hem från skolan och inte orkar ställa sig och laga oxfile provencale men inte heller vill plocka ur findus färdigrätt ur frysen + att det skulle vara kul att läsa mer om ditt "tidigare" liv som modell ochför och nackdelar som yrket bär med sig.. tack för en bra blogg! kram

Lovisa

Plus: ett stort plus för alla dina beauty-tips när det gäller smink och andra produkter! Sen vill jag även berömma dig för att du är ganska personlig när du skriver, vilket gör att bloggen känns mer levande och det blir intressant och roligt att läsa.

Minus: Skulle gärna vilja se lite mer outfit-bilder, sånt är alltid kul! Speciellt då du verkar ha väldigt bra smak när det gäller kläder osv. :)

Kram Lovisa

Manschettproletären

Trevlig tanke detta med tävlingen ;)!

Plus: Absolut att läsa om dina tips om hudvårdsprodukter och make-up. Du kan detoch det har hänt att jag sökt om du skrivit något kring en viss produkt som jag är intresserad av - som någon slags referent alltså. Sätter stor tilltro till dig i detta avseende således ;)!

Jag skulle gärna ta del av än mer tips och idéer kring hud- och skönhetsvård, tankar och idéer kring hud, hår och liknande. I övrigt så tycker jag att du ska hålla din stil i det du tycker känns rätt att skriva om. Det är din blogg och du som bestämmer, och om du inte skriver vad du själv valt så känns det inte ärligt och det blir bara ytterligare en "skönhetsblogg" bland tusentals andra.

Fashion by a petite

Oh vilken kul tävling, skulle ju va superkul att vinna alla produkterna.
1. Alla dina tips och recensioner om smink/hudvård/osv. Framför allt också att du är personlig.
2. Skulle gärna vilja se fler av dina outfits och hemma hos=)

Amanda

Heejdär! :) Vad roligt med en härlig Tävling! Själv brukar jag inte gå med i tävlingar, men jag provar denna bara för att jag gillar din blogg :)
Brukar läsa din blogg lite nu & då, och jag gillar hur du blandar dina inlägg, ingen bara "raksträcka" så att säga! Jag kan inte komma på något negativt, jag vet själv att ibland vill man ha det så man kan bli bättre! Men tyvär kan jag inte komma på någon! Hoppas det funkar endå! Ha en bra kväll Kram Amanda

anna

jag tycker att denna blogg är härlig på det sätt att trots att den handlar om mode och skönhet ändå har ett personligt djup.
Den känsn inte överstylad eller stel och man får även lära "känna" personen bakom bloggen på ett mysigt sätt , oftast genom mysiga bilder.

Louise

1.Vad är bra/bäst med bloggen som den är idag?
Gillar bloggens design vilket gör det roligt att läsa! gillar att du beskriver produkterna så sjukt bra!
2.Vad saknar du/ogillar du/önskar du läsa mer/mindre av på bloggen?
Jag ogillar inget, jag älskar din blogg!

Camilla i Piteå

1. En härlig personlig blandning av kläder och smink, yta och djup!
2. Gärna mera sminktips, annars kan jag inte komma på vad som kan saknas!!

Mie, Absolut Guldkant

Förlåt, missade nog att skriva min e-post:
[email protected]

Ha det fint!

vickan

Vad spännande med tävlingen. Din blogg är rolig för den handlar om det mesta. Gillar att den innehåller mycket om mode.

f-f

Jag tycker om att läsa alla tips på saker och ting inom området Skönhet som du ger. Inget är ju bättre än att höra en privatpersons egna åsikt om produkter, jämfört med tidingars o dyl.

Det som jag tycker är bra med din blogg är att du länkar till, iallafall för mig - helt nya företag o affärer som säljer helt perfekta saker ino rimlga priser!

Niklas Eriksson

1. Tycker din blogg är trevlig att läsa.
Gillar även din blandning av innehåll på bloggen.
Samt att du ofta svarar på inläggen detta gör bloggen mer "levande" på nåt vis.
2. Om jag fick "önska" något så skulle jag vilja läsa mer om heminredning.

Jo jag avstår ev. pris, passar inte så bra i smink...

/Mvh Niklas

carro

De bästa med din blogg är att du har verkar ha en härlig personlighet spm speglar sig i de du skriver! Den är personlig och intressant! Kul med en så modemedveten mamma! Kram

ulle

Vad kul med en tävling! Brukar kika in här ganska ofta och tycker om att läsa dina tips och råd om mode och skönhet. Det jag skulle vilja läsa lite mer om är ditt privata liv kanske. Det är alltid spännande att se hur andra har det hemma också så det kanske vore nåt att skriva om. Det bästa av allt är att din blogg riktar sig till alla åldrar, inte "bara" tonåringarna.

Sussie i Piteå

Jag har fastnat för din blogg och är in och kollar varje dag.. Du är så härligt positiv med en massa energi..Det händer så mycket roligt runt omkring dig som är kul att följa..Dina sminktips och bilder på inköp samt outfits är bäst..!
Skulle gärna se mer outfit-bilder,lite mer personliga tankar och funderingar och väntar med spänning på bilder när du inreder ditt nya hem..

Cassandra

Gud vad roligt, dina tävlingar är alltid så speciella! :D

1. Jag älskar ALLT på bloggen, verkligen verkligen alltihoppa! Sen gillar jag dina fina outfits, roliga inlägg och kärlek för rosa!
Och det jag älskar mest är att du verkar ha en GRYMT härlig personlighet, som jag tycker speglar av sig i inläggen du skriver!
2.Jag skulle vilja se lite mer bilder på ditt hem, och sminktips, men annars är den komplett!
Kram, ha en bra dag :)

Madelen

1. Jag gillar när du kommenterat skönhetsprodukter du provat. Riktigt bra om man själv funderar på att köpa!

2. Personligt, bilder på dig och sånt. Alltid roligt, gärna mer sånt! Tips och trix när det kommer till make-up kanske? Du är ju typ expert.

Majblomma

1.Vad är bra/bäst med bloggen som den är idag?
Jag tycker bäst om att läsa om ditt spännande liv, bloggen är väldigt personlig och det gör absolut att det blir roligare att läsa! Sedan är det även bra med dina produkttester och inköp. Jag är student och har inte råd att kosta på mig ett eget test, så då är det bra att få information om en produkt är bra eller ej från andra håll. Dessutom får man ju också tips när man läser om dina inköp. Jag velade till exempel mellan två nagellacks-märken och plötsligt såg jag att du köpt ett Mavala lack. Jag visste mycket väl vilka Mavala var egentligen, men jag hade bara glömt att de fanns som alternativ!

2.Vad saknar du/ogillar du/önskar du läsa mer/mindre av så bloggen?
Jag vill läsa mer om allt - tycker att ditt liv är sååå spännande.

Ulle

Har kommenterat här innan, men vid närmare eftertanke tycker jag nog att du ska skriva om precis vad DU vill själv. Det är ju skälet med att blogga tycker jag. Att få skriva precis vad man känner för. Fortsätt så!

sara

jag är helt fast i din blogg pga att du beskriver allt så bra å det handlar inte bara om otfitts( som många bloggar gör) utan om ditt liv du skriver personligt käns som det är rakt från hjärtat. Du skriver även mycket om beauti produkter som jag älskar..

kan inte komma på något dåligt å det betyder att du gör ett kanonjobb helt enkelt, bara att fortsätta..

Mickan

1. Jag älskar den blandning av godbitar som du har på bloggen. Det är en modeblogg men inte bara. Och jag som inte riktigt hänger med tycker ändå det är roligt att vara inne och läsa.

2. Svår fråga. Men du kanske skulle kunna skriva mer om dina dagar. :)

Att ha det gott

1= Jag tycker det är härligt att se hur du klarar vardagen med dina knattar så bra

2= eftersom jag är /har varit långtidssjukskriven utan sjukpeng läänge men ändå gillar kläder tycker jag om budget tips

Anja

1. Jag älskar att läsa om ditt mammaglammiga liv! Och även om allt inte är en dans på rosor så delar du med dig av det ändå. Detta gör dig mer mänsklig än andra "kändismammor".
2. Jag skulle gärna vilja ha en "fråga Hannah" sida, där man kunde fråga dig om mode och smink och dyl. (Fast jag förstår ju att det tar MYCKET tid. Kanske bara 1 fråga om dagen?)

Goddess

Länge sen jag skrev här men tittar in så ofta jag kan.
1. Gillar att du skriver om produkter du köpt och skriver vad du tycker om dem och vilka de skulle passa..dvs torr hy osv och att det är lagom med kläder.
2. Mer make up bilder!!!

avon

1. Att du tar bilder på allt så att man kan sätta sig in i ditt liv och vardag.

2. Lite mer inredning skulle vara kul, om du är inne på det, d.v.s :)

C

Yey! VAd roligt detta ska bli :-) Har aldrig varit med i din tävling någon gång.. :P

1. Jag älskar dina outfits & att du har så mycket skönhet (som inte så många andra bloggar har!)
2. Därför tycker jag att du ska ha mer mer mer om skönhet & beauty-fronten..

Tack för en braig blogg ;D

irmeli

jag gillar att du skriver och ger ordentliga omdömen kring skönhetsprodukter. Det är så roligt att läsa eftersom du verkar ha bra koll.
Jags kulle vilja se mer sminkningar i steg för steg, de tär alltid roligt! Varför inte kidnappa en vän och sminka henne, sedan lägga ut fotna på bloggen! En minimakeover!

kram

emma

det var för inte så länge sedan jag började läsa din blogg, och i ärlighetens namn förväntade jag mig ytterligare en kopia i likadana kläder och åsikter som alla andra, men predikar för den egna stilen. Detta fick jag snabbt ångra! du är härlig för att du är dig själv och vågar uttrycka det.ofta ber du om råd från dina läsare - och ger tillbaka minst lika många, vilket gör att du känns personlig och läsaren blir delaktig. skönhetsprodukter har du bra koll på och alla tävlingar engagerar oss läsare , vilket alltid är kul! får jag påverka något hade jag velat veta mer om dig. vad som inspirerar dig, hur du blev intresserad av mode och skönhet och gärna lite mer ingående om saker som händer i ditt liv. det hade även varit kul med lite tips hur man främhäver/döljer det bästa och sämsta hos sig själv, ex. vilka färger/mönster/material och liknande som passar olika personer. Jag hoppas vi får se mycket av dig! tack för en grym blogg och lycka till

Anonym

hej hej hannah!

1. det är kul med tävlingar och sådant, ofc, men det bästa tkr jag är att du skriver så mkt om smink och sånt kul =)

2. det finns inget jag ogillar i bloggen, men jag skulle tycka att det var roligt om du uppdaterade lite oftare och så skul det vara kul om du kunde lägga ut små "recentioner" på olika skönhetsprodukter.

Tack för en bra blogg! nu är det bara att hålla tummarna=)...

min mail:[email protected]

Tiina

1. Vad är bra/bäst med bloggen som den är idag?
Det måste nog vara ditt skrivande, det är något med ditt skrivande som jag fastnar för. Sen att du blandar och inte bara skriver om make up, hudvård osv. Utan du sätter den där perfekta touchen med privatliv, den är inte stor men gör så att det blir en grym balans i din blogg.
2. Vad saknar du/ogillar du/önskar du läsa mer/mindre av på bloggen?
Jag saknar tips på hur man lägger en bra makeup, hur man börjar, slutar osv. Jag ogillar nog de där lite för långa recensionerna om sminket, roligt att du visar, men ibland blir de en aning långa och då hoppar jag lätt över dem.
Jag önskar nog läsa mer om är nog en veckans krönika, tycker de är grymt bra när du skriver dem och mindre måste nog vara sminket då, att texten inte blir så lång, men sminket ska vara kvar, för det är roligt att få lite tips men som sagt texten kan ibland bli en aningens lång.