Pressfrukost Mulberry

Imorse var moi på pressfrukost och nyinvigning av den
ombyggda  Mulberry butiken på Birger Jarlsgatan 10.


Det var trevligt och med klass ,som alltid när Micael Bindefeld  fixar.
Engelskinspirerad frukost severades som sig bör eftersom Mulberry är ett engelskt varumärke.

(Vill du se alla bilder i större format? Klicka på dem!)

Träffade upp de söta bloggarna Johanna, Amanda och Malena som också var inbjudna (och fler igenkända ansikten syndes i vimlet) .
Gosh! Vi var verkligen omringade av diverse Bayswater,Picadilly,Elgin och annat mycket beroendeframkallande vart vi än vände oss.


Mulberry´s Chef oprating officer Lisa Montagne var närvarande och det bjöds på
modevisning där Mulberry´s S/S Collection 2008 visades av modeller från MIKAs.



Mycket ,myyycket wanted bags in that store....



Har du vägarna förbi Birger Jarlsgatan 10 så tycker jag du ska kika in på Mulberry och beskåda alla nya väsk-modeller (och "klassikerna"), det är verkligen som att vandra omkring i ett litet paradis.

 Mulberry London Fashion Week tygbag fick vi med oss när vi gick, rätt ok eftersom det inte lär vara så många i Sverige som har just en sådan tygkasse....
Hmm...kanske man kan använda som matkasse istället för de vanliga tråkiga varianterna från Konsum eller Ica ;)


Hannah♥

28 kommentarer
Anna

Verkar ha varit trevligt! Så mycket fina väskor...vill ha! :)

Angel

Åh så kulnå nu man blir man ju avis hehe.Super trevligt

Karin

å vad många snygg väskor:) ha en fin kväll du med!

vickan

Mycket fint där att kika på. Måste ha varit himla roligt.

Mona

fina bilder! glöm inte att skicka en kommentar! ;)
kram

Rebecka

Mysig frukost !

S.A.N.D.R.A <3

Åh, fina bilder :)

Tobias

Svar: jo de gör dom därför har jag skrivit "och uppåt"

Agnes

vad jobbar du med, du verkar ha roligt jobb!

Malena

Hej Hanna! Trevligt att träffa dig idag. Jag har precis kommit hem från jobbet och kastade mig på kameran för att föra över bilderna från Mulberry till datorn. Nu är jag jätte arg för det verkar vara något fel på minneskortet. Så här sitter jag och är jättebesviken. Hoppas att det löser sig.
Ha en bra kväll.
Kram M

Sabine

Härliga pics :)

FRÖKENMOBERG

gus sicka väskor... fin tygväska du fick med dig hem:) kram

Lottisin

åh, jag vill så gärna ha en svart elgin! :) eller varför inte en bayswater också... ;)

Ida

Trevligt du såg ut att ha det, snygga bilder :)

sanna

Hoppas dagen varit bra, kram =)

O L G A

Svar: jo tack! Gärna tillsammans med massage och goda drinkar ;)

anna

men åh..så lyxigt..en annan fick börja morgonen med tvättid, trasiga strumpor och nässpray,...hehe

*suck*

kram!

Natta

nej vad kul :D ska besöka Mulberry imorgon då! :D Har faktiskt väntat och väntat på att de ska öppna igen.
hur fick du inbjudan? stor köpare?

Stephanie

Åh så roligt att få springa på sånt där!
Vet inte om jag tror på DuWop mascaran, gillar inte "dubbel" mascaror, min YSL funkar utmärkt menman blir ju nyfiken ändå...

Angelica

svar: Ah okej!=) Vad använder du för produkter mest då?=) Varierar du ofta?=)
Åh jag skulle också vilja gå dit=/ försent!=)

hannahsthlm

Anna: Det var väldigt trevligt,man ville typ ta med sig halva butiken hem ..såå mycket fint ;)!

Angel: Ja det var verkligen trevligt :-)!

Karin: Jaaa,måånga snygga :-)

vickan: Absolut! Dt var det :-)!

Mona: Ja ..det fanns mkt att fota:-)

Rebecka: Absolut!:-)
'
S.A.N.D.R.A : Jaaa;)!

Tobias : Oki! Jag tänkte mer på att man nästan inte får någon tee någonstans för under 300 kr...;)

Agnes:Läser ekonomi,frilansar lite och håller på att starta upp ett litet företag :-)!

Malena: Nej men usch såå trist dåå :/ Hoppas det löser sig.
Vill du ha bilder fr. Mulberry får du gärna säga till så kan du "ta" några av mig..men jag hoppas såklart för din skull att minneskortet vill "börja leva igen"!
Var jätte trevligt att ses!:-) Hoppas som sagt att det fixar sig nu med minneskortet! Kram!

Sabine: Jaa..många härliga objekt (väskor) att fota ;)!

FRÖKENMOBERG: Ja, tygkassen från Mulberry var helt ok:-)... även om den låg lite i lä mot de andra väskorna i butiken ;)!

Lottisin: Jaaa..Och...varför inte en Picadilly och en Roxanne..också?;)..ha ha...skulle vilja ha alla modeller ;)!

Ida: Tack! Det var treevligt :-)!

sanna: Tack det har den! Hoppas det samma!:-)

O L G A : mmm..DET skulle inte vara helt fel en Tisdagkväll det inte :P!

Anna: Ajdå...stackare..men om det är till ngn tröst så ser vissa mornar ut så hos mig också emellanåt ;)! Kramis!

Natta: Ja gör det, nu när butiken är nyivigd och omgjord!:-) Adorable!
Jag fick inbjudan genom Bindefeld som anordnar olika pressfrukostar, event mm. för olika företag. Storkonsument i Mulberrybutiken kan jag nog dock inte skryta med att jag är..ha ha..Äger ingen väska från Mulberry alls..än så länge ;)!

Stephanie: Ja det är kul ibland .-)!
Hmmm..nej..jag är inte heller så förtjust i "dubbelmascaror". Håller dock med dig om att den enligt beskrivningen lät braaa;)!

Mia

He he jaa lilla diskerskan :-D
Åh vilket nice jobb du verkar ha, snygga bilder!!!

hannahsthlm

Mia: Ja guuud så söt hon var den lilla diskande sessan :-)!
Kul att du gillar bilderna!

hannahsthlm

Angelica: Ja jag varierar ganska ofta eftersom det är bra för hyn att göra det då & då.
Gillar en del produkter från Biotherm och Dior.
Helena Rubinstein´s mascaror är oslagbara. Gillar Cliniques lipgloss och ögonpennor och Håkanssons Vitaminsprayer och ModelCo:s primer. ha ha..som du ser är det en salig mix av märken för min del :-)!
(har säkert glömt massa annat jag använder också..)
Kom på nu att jag gillar EN GREJ från Clarins:-) Deras Ep3 spray/facemist,eller vad den nu heter, fab,den ska jag allt leta efter i butik imorgon för den åtefuktar vekligen när man sitter framför datorn och så är den super att fräscha upp ansiktet med på morgonen!! Me like a lot!.

Jenny

mm verkligen jättemysig :D

Sandra

Så himla kul att få gå på detta! =)

Sabor

Härliga bilder

hannahsthlm

Jenny:
:-)

Sandra: :-)

Sabor: Va kul att du tycker det:-)!