Pour toi ? Pour moi?

image3263image3264
Jag är verkligen inne på en ny väska nu.
Jag vill ha en "klassisk" väska och ingen "it väska".
(Om någon vill ge mig den senaste högblanka saken från Y S L ,welcome.. go a head..men jag köper den inte själv.)
Velar mellan den gamla klassikern Mulberry Bayswater i svart och Louis Vuitton Speedy 35 Monogram .
Tror  nog man kan få ner rosa lilla laptoppen  i Baysen, vilket skulle underlätta, så det är ju en fördel med den.
Jag vill nog egentligen hellre ha Speedyn just nu , men Baysen kanske jag får mer användning för i längden..ändå.

Vad tror du? Vilken skulle du välja?
Vilken är mest "jag"?

(Inte för att jag inte kan bestämma själv...nåja..jag veeeelar..lite..he he.. ;)

Hoppas ni har en wonderful evening!♥
21 kommentarer
Marie

Vet inte vilken som e mest du, men jag skulle nog tagit den svarta =)
Ja o du har rätt - lite kan bli mycket =)

hannahsthlm

Marie: Oki! Absolut kan det bli det..i längden :-)!

Tiina

Åhh jag vet lätt vilken jag hade tagit, Mulberry Bayswater helt klart. Men tycker att speedyn är mer "du". Fast Baysen får du ju mer användning av i längden som du skrev:) God natt.

Anna

Bayswatern helt klart... är väääldigt förtjust i den!

Sabine

Jag skulle också kunna tänka mig en ny väska ^^

Cassandra

Jag skulle tagit Mullberryn, den har du mer änvändning för tror jag! Speedyn är nästan liite FÖR mönstrad.
Ha en underbar fredag, hoppas du snart kan bestämma dig!
KRAM

Hell on high-heels

SVAR: hehe ja de va lite typiskt:P

Mie, Absolut Guldkant

En svart Bayswater skulle det utan tvekan bli om jag hade råd att lägga de pengarna på en väska:)
Tror aldrig man tröttnar på den;)
Lycka till i velandet!

Kim

svar: ja som jag förstod det fick dom ihop alla 5 :) ja vickan är bäst, håller med :)

Fashion by a petite

Köpte min speedy i början av hösten, älskar den men är också sugen på en ny väska nu=) Att man aldrig får nog, hihi... Hel spontant tycker jag att Speedyn känns mest Hannah (men vad vet jag)...

Johanna

Jag skulle valt den från LV: Känns som det håller i längden mycket bättre. Ha en underbar helg. Kramar Johanna

Elisabet

Jag gillar båda men tror det är ett smartare val att ta baysen istället för en monogramväska. Dessutom är ju lv:n i canvas och baysen i skinn så jag tror det är bättre kvalitet på den! Själv håller jag på och funderar över Longchamps Legend bag, kolla gärna mitt väskinlägg och hjälp mig att bestämma mig!

Hanna

Toksvårt, jag suktar efter speedyn trots att jag har en bayswater, så börjar jag ångra att jag inte valde en svart.. Haha, man blir aldrig nöjd!

Angelicas Closet

Jag kommer troligtvis att köpa Speedyn under vintern. =)

vickan

Båda väskorna är himla snygga,men jag tror jag skulle välja den svarta. Ha en bra helg.

Jenny W

Jag skulle absolut välja Mulberry Bayswater! Det är min absoluta drömväska. Hur mycket går den lös på? Hoppas du har en trevlig helg trots all stress! Kram!/Jenny W

elsa

ååh vad kul jag skulle då ha köpt bayswater bara därför att jag tycker den är tusen ggr snyggare :)

Johanna

Skulle välja Bayswatern =) Hoppas du kan välja!

Christine

Gillar ingen av dem :-P Men hade jag fått välja en helt gratis så hade jag nog tagit Baysewatern. Den är mer praktisk och inte så uttjatad om Speedy-väskan.

Åsa.S

Bayswatern skulle jag absolut ha valt!
ha en fin dag!

Markfanny

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.