Kissing Stars, MQ X-mas

  
Klicka för en större version av bilden!

Ohh..såå sött! ;)
I år blir det  bländande duon Måns Zelmerlöw och Agnes Carlsson  som lyser upp i vintermörkret när MQ´s julkampanj snart drar igång.
I julens reklamfilm möts de två solostjärnorna i en duett.
De framför låten "All I want for Christmas is You", som kommer släppas på singel under December.
Kläderna i MQ kampanjen kommer följa temat" uppklädd och personlig stil" och är en blandning av MQ´s noga utvalda varumärken.
Slips i guld och svart ballongkjol är några av detaljerna ni kommer få se!

Utmärkt val av MQ inför julen tycker jag!♥
Vad tycker du?

8 kommentarer
fashionholic

de gör fakriskt roliga julreklamfilmer.. gillade förra årets!

Sanna

Svar: Tack! Hihi :)

mini

bra bra! mq´s reklamfilmer är faktiskt riktigt bra!

sara

visst gjorde de nån liknande förra året, med marie serneholt? vem var killen då, kommer ihåg att det var massor stohej då med om hurvida de var ihop eller inte..

Maria

Tittade på det där, jättemysig reklamsnutt ju. Älskar MQ!//mariiamiia.blogg.se

hannahsthlm

fashionholic: Ja absolut, det håller jag med om! :-)

Sanna : :-)

Mini: Yes! Och med Måns blir det inte sämre det här året, DET kan jag garantera ;)!

Sara: Ohh..me remember..men..hmmm.. killen..vem var han nu?! :P Det känns som det hänt så mkt på ett år..neej..jag kommer nog inte på just nu..sorry :/!

Maria: Jaaa! :-)

vickan

ja den e bra

hannahsthlm

Sara: Nu kom mitt förstånd ikapp mig..höll jag på att skriva ;)Menar såklart mitt minne :-)
Andreas Wilson var det som medverkade tillsammans med Marie Serneholt i julkampanjen förra året för MQ !

vickan: Jaa!