Grått eller svart?

image3177
image3184


W och jag var ju på Mio i Järla Sjö igår och prövade massa soffor och sängar.
Kan tyvärr inte säga att vi "spikade" något även om vi hade grymt kul och kom lite närmare "vad vi är ute efter".
Både han och jag vill ha en grå eller svart soffa.
Visst passar vi bra i grå soffor ? ;)
W vill ha en Carpe Diem säng, den han prövar på bilden kostar ca 33000 och den kommer han inte att få.
Hmm..kanske i studenpresent i sådanafall:-)

Vi enades tillslut Mios säng med stålgråram kanske passade bättre i hans nya rum,både för mammas plånbok och för en 12åring. Den är ändå 120 bred, så det borde bli alldeles lagom.
Själv är jag ute efter en Hästens,  men vi får se vad det blir ....
Hästens säljs ju som bekant itne på Mio så det blev ingen prövning av deras modeller igår.

Vad tycker ni?
Grå eller svart soffa?
(Modell får bli ett senare problem, finns ju såå många)

Ha en underbar Lördag!♥

11 kommentarer
Sandra

Helt klart grå! den du sitter i på koretet hade väldigt snyggt armstöd.
:-)

Lycka till i soffdjugeln! :-)

Johanna

Grått skulle jag också välja! Ha en fiin lördag du me :)

DONNASANDRA

Vad kul att kolla inredning! :-D

Jessica

ja älskar soffan du sitter i på första bilden! jättesnyggt armstöd och färg!

Emsan

Just nu är jag inne i en väldigt grå period (färgen grå, alltså) så därför tycker jag en grå soffa. MEN, jag tror svart är mest stilrent och passar dessutom till allt. Hmm, kom inte fram till så mycket här. Båda är fina helt enkelt. Ha en fin kväll!

Josefine

Jag tycker grå! Det är så snyggt och passar till alla färger!

ninnii

Jag tycker det beror på hur resten av rummet kommer att se ut. Jag tänker på kontraster då. Med enfärgade väggar och för övrigt stilrent så tycker jag grått. Med lite "stökigare" intryck i rummet passar nog svart bäst för att just klippa av lite. Svårt att förklara =)

DMH/Samuel

Gråa och svarta möbler är okej om man sedan piffar upp rummet med färggranna tillbehör som blommor, kuddar, gardiner och mattor - annars kan det lätt bli lite väl mycket begravningsbyrå av det hela.

Men jag är säker på att du vet vad du gör - och vilken söt tjej i soffan högst upp...!

Lene

hmm svårt det där med grått eller svart! båda är ju såå fint.. vi har en svart italiensk skinnsoffa som vi älskar!!
grått är dock finare i tyg och svart i läder, enligt mig! hoppas du löser det:)

emma

jag tycker en grå soffa. för att du ska slippa behöva damsuga den jätte ofta. vi har svarta kuddar i våran soffa och de blir nästan jätte damiga på en dag när man fixat med dem :( Så jag håller på en grå soffa. Oj hästens jag tycker inte de är så jätte sköna. Mamma och pappa köpte nya sängar och de var grymt sköna minns dock inte namnet på dem. Men sköna var de. Men de låg nog i en "bra" prisklass per 90 säng. :p hehe eller jag tycker det är dyrt för jag inte ha råd. men det är bra sängar och väldigt sköna :) hehe.. Men en grå soffa ni passar jätte bra i en grå soffa.

Anna

Jag hade valt den svarta=)