Dior of Today

   

Här ser ni iallafall vad det var jag fick med mig hem på kvällskvisten idag från
"det där livsfarliga" Åhlens ;)!

1. Min  favorit-foundation  ,  Dior Pure Light   i nyansen  100 .
Pris 370 kr   .
(Perfekt vinter-nyans för ljushyade,som mig. Jag har aldrig hittat en annan nyans som jag gillar så mkt som just den när man är lite vinterblek. Pröva nr 100 om du har problem med att hitta en ljus foundation som är bra!
Hatar verkligen för mörka foundations. Det ger ofta ett "smutsigt" intryck,inte så fint eller smickrande.)

2.Dior HydrAction Creme Sorbet. 
Bra och lätt fuktcreme som går in i huden på ett kick.
Pris 495 kr   .
(Har prövat de "tyngre" HydrAction cremerna också ,bla HydrAction Dry Skin, men just sorbet cremen är en favorit för tillfället.
Känns som min hud inte behöver överösas med kladdig creme just nu utan mer behöver lite lättare fukt-tillförsel. Kan ju kan bero på att jag är beroende av fuktspray...och att fukt-tillförseln är rätt mättad..förståss ;)

Har DU  några bra tips på foundations och fina ljusa nyanser som passar såhär i höst/vinertid när solbrännan för länge sedan flagnat av?Tipsa gärna!

18 kommentarer
Runway

Åh, vad härligt med lite nytt! :)
Kram!

Sanna

Svar: Hihi, det är roligt! =)

hannahsthlm

Runway: Absolut ;) kram!

Sanna: :-)

fiorella

haha neeej zlatan är inte söt :D

Åhlens är farligt, det kan jag hålla med dig om. hihi

Anna

Nej nej, det är jätte lätt faktiskt! Bara var lätt på hand och försiktig när du rullar dom :) Ha en bra dag!

hannahsthlm

fiorella: Jooo,det ÄR han:P!
Jaaa..Åhlens är ett mkt farligt ställe ;)!

Anna: Oki..där ser man :-)! Ha en fin dag du med!

Sabor

Ha en fin fortsatt dag!

Lene

det är hopplöst att gå in på åhlens, man har alltid med sej nånting ut...

Käthe

Jag har bra mineralmakeuptips men när det gäller flytande är det svårt att hitta. Har du testat Clinique? Ska ha kommit en som ger fukt också. Finns i ljusa färger som drar mot gult.
Förresten, blev concealern för mörk?

sofie

svar; ja verkligen=/ men dom fixar nog till det där så snyggt så, men som sagt, tråkigt är det=/

Rebecka

Re: okeej, man är väl olika ;P din foundation ser jättebra ut..ska kanske prova en sån nästa gång ;)

vickan

Nu blev jag sugen på att prova diors produkter. Jag gillar clinique.

Ella

Vad använder du för rengöring? Dior eller blandar du olika märken? Funkar det bra för huden isåfall? Tycker det är svårt att hitta rengöring och krämer som man gillar i samma märke!

Jelena

Den där nyansen på foundation borde jag nog testa! Har samma problem med att inte hitta någon bra nyans nämligen. Och gillar inte alls att ha en för mörk (även om den bara är pyttelite för mörk..:)

Elisabet

Jag blir tyvärr allergisk av diors produkter men face stockholm har fina produkter, brukar använda rouge istället för bronzer, är så blek så det går liksom inte att dölja så jag försöker med rosig och fräsh modellen istället. Fast jag vet inte om det blir riktigt som det var tänkt alltid...

hannahsthlm

Ella: o´hh..jag blandar hejvilt..använder allt jag kommer över..nästan;) Det går absolut toppen att blanda märken, oroa dig inte för det :-)!

irmeli

jag gillar dior-foundationen! Jag köpte den i somras när jag flög till grekland, tycker den smälte rin lätt i huden och lämnar inga skarvar!

Jensmarita

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !