YEAH

Är trött som en vissen tulpan men började ändå måla mina naglar i  silver   för ca 15 minuter sedan..och det vill ju aldrig tooorka...halleluja;)
!Känns som jag har varit vaken 2 dygn i sträck eftersom jag kom hem kl 5 från tjejmiddagen i Söndagsmorse också...ögonen är säkert som tefat vid det här laget...
Var tvungen att investera i en Dior  produkt i eftermiddags, show u tomorrow :P!
Är dock osäker på om den blev för ljus    så jag ser  ännu mer spöklik ut     ..men det visar sig!:-)

Vet någon var man kan få tag i sådanadär "nagellacks-blåsare" förresten..minns jag sett dem någonstans    ..men  självklart inte   var    ..hmmm...jaaa...så nagellacket torkar snabbare. Kan det varit asos?
(jag vet att man kan använda  hårfön men det här var någon speciell sak för naglarna.)

Ciao!♥

Ni ska få se mina  Voodolls imorgon också
.Lilla-E:s favorit: Gordon MoneyMaker
Hade tänkt att ev. lotta ut en liten av de magiska till någon av ER men nu får vi se HUR det blir med DEN saken...Lilla-E och Söta W har lagt beslag på varsinn och jag har min favorit..och det kom tre...dilemma:/!
Ska höra med E imorgon om han verkligen tycker såå mycket om  voododockorna som det verkade idag!
Ibland kan det ändras rätt snabbt sådantdär..nämligen;)! Eller så gör det inte det...det får man vämnta & se!
Hur som haver..kika in på dockorna..de är grymt "söta" och roliga! (och kanske användbara;).
7 kommentarer
Käthe

Jag tror jag sett sådan torkare hos Ellos eller Haléns. :)

mia dh

Men annars är sådana där snabbtorkande överlack inte så tokiga. Och vad skönt att allt gick vägen igår...
Ha en toppendag och trevligt ikväll :)

Fröken SötSur

Ja, asos har haft nagellacksblåsare! ...en söt liten apa som blåser;)

Karin

haha vad ska man ha de till egentligen de där dockorna?:)

Malle

haha, vilka lustiga dockor ;P

Johanna

http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=50090&cid=-1
:här e apan =)
Jag har just nu överlack som e snabbtorkande. Men apan är man lite nyfiken på.. ;). Trevlig kväll!

hannahsthlm

Käthe: Ok , ska kika :-)!

mia dh: nej det är ant..överlack funkar oxå :-)!

Fröken SötSur: Ja..jag tyckte väl jag sett det där ;)!

Karin: Voodo-kraft;)

malle: :-)

Johanna: Tack för länken.-)! Är oxå nyfiken på apan!