We can´t be friends...

image2472image2473
Så otroligt  ....bad!

Ni vet   säkert hur jag den senaste tiden  trott (inbillat mig) att  alla  paket adresserade till mig  är mina  Little Miss  tees som jag beställde den  14 APRIL    från   Megastore  .
Jag har fått mejl från dem att de är slut hos tillverkaren och ska leveras i början av Juni.
Ok...Jag är inte den som är den....Jag ville ha mina tees efter 9-14 dagar eller vad som utlovades, men jag har ändå tänkt att..okey...det blir nog bra..de kommer!
Idag   får jag ett mejl  från Megastore där det står att de beklagar och att  just dessa Litte Miss tees jag beställt  är  slut hos tillverkaren  och att tillverkaren måste beställa eller TRYCKA UPP NYA   innan de kan sändas och det har man ingen aning om hur lång tid det   tar.  Tillverkare= USA någonstans..
Visste de inte det lite tidigare då?
Det borde de ju kunna luskat fram i April när jag beställde dem.
 Jag har ju redan fått mejl om att de är slut hos tillverkaren. Om de  nu är slut hos tillverkaren och har varit så i flera veckor  så är det väl självklart att tillverkaren måste beställa eller trycka upp nya och det borde väl redan varit gjort vid det här laget......Man blir bara såå trött....
Någon som vet något annat ställe man kan köpa just dessa eftertraktade (tydligen) Little Miss Tees?
Little Miss Bad svart och Little Miss Trouble rosa ??
Eller de kanske är "worldwide" slut??
Tips emottages tacksamt!

Suck!!!Jag ville ha dem nu, gärna DÅ, i April...inte i höst iallafall!=(

15 kommentarer
Angel

Åh vad tråkigt

emma

finns att köpa på ebay .com super billigt med min kostade bara 70 kr+frakt 45 kr

hannahsthlm

Angel: Jaaa=(
Emma: Tack söta för tipset! Ska kika på ebay!=)

amanda

va trisst... hoppas dom kommer snart!

Nathalie

kolla topshop annars =)

DMH/Samuel

Tyvärr, jag har bara t-shirts från Göta Lantmän och OKQ8!

mandy

finns de inte på asos? osäker. men på topshop finns de!

Louise

URBAN outfitters!!!

Sandra

80stees.com kanske?

hannahsthlm

Amanda: Ja..men jag funderar på att avbeställa...
Nathalie: Ja ska göra det..inte säkert de har just dessa..men jag ska kolla..
Samuel: Ha haha..en Göta Lantmän skulle jag kunna tänka mig..vill du sälja så mejla:)!
mandy: Joo..men inte de jag vill ha..vad jag sett..ska kolla topshop!=)
Louise: Såklart..;)
Sandra: Ja..kan hända..ska kika där oxå :)!

DMH/Samuel

Inga problem: med eller utan gödseldoft...?

Nathalie

Samma sak hände mig, ruskigt irreterande! Och dem verkar ju inte gå att avbeställa heller.. eller?

hannahsthlm

Samuel: Hehe..vad har du i lager ;)?!
Nathalie: I mitt SENASTE mejl så står det att jag kan avbeställa dem och om jag lagt ut pengar så får jag dem tillbaka. I mejlen innan stod det inte så...men det hade säkert gått att fixa då också. Jag tror
absolut du
kan avbeställa genom att mejla dem bara och skriva det som skäl..att du inte kan vänta längre! Att det är OSKÄLIGT LÅNG väntetid! Hoppas det fixar sig !=)

klassiker

nelly har! :)

Lotta

Jag köpte min på www.megastore.se
Kom jättesnabbt!!!